جمعه, 14 اردیبهشت 1403 Friday, 3 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41544 تعداد نوشته های امروز : 6 تعداد دیدگاهها : 2375×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • از کدوم فروشگاه در ایران میشه لوازم یدکی ماشین های جک رو خرید؟
    03 اردیبهشت 1403 - 19:08
    شناسه : 278654
    0

     قیمت لوازم یدکی جک S5 را ما در فروشگاه لوازم یدکی آکویدک مشهد به روز کرده‌ ایم. با توجه به اینکه فاکتورهای مختلفی در اعلام قیمت قطعات یدکی جک موثر هستند، لازم است که در خرید خود این مورد را مد نظر داشته باشید. یادآور می‌ شویم که خودروی جک اس ۵ در ۲ مدل قدیمی و نیو فیس به بازار عرضه شده است.

    پ
    پ

    قیمت و خرید لوازم یدکی جک S3 در مشهد:

    خرید لوازم یدکی اصلی جک اس ۳ را از فروشگاه اینترنتی آکویدک، بهترین فروشگاه آنلاین لوازم یدکی جک با اطمینان خاطر انجام دهید. خودروی جک اس ۳ از جمله خودروهای جمع و جور ارائه شده توسط Jac Motors بوده که با استهلاک کم و قابلیت اعتماد بالا روانه بازار می‌ شود. نخستین بار در سال ۱۳۹۶ این خودرو توسط شرکت کرمان موتور روانه بازار کشور ایران شد. دلایل مختلفی وجود دارند که سبب می‌ شوند به سراغ خرید قطعات یدکی جک S3 بروید. از استهلاک قطعات گرفته تا خرابی آن ها و حتی تصادف را می‌ توان دلایلی نامید که شما را به فکر خرید قطعات یدکی اصلی جک S3 خواهند انداخت. یکی از مهمترین نکاتی که برای خرید لوازم یدکی جک و سایر خودروهای چینی باید در نظر بگیرید، مراجعه به یک فروشنده معتبر است. با توجه به اینکه لوازم یدکی جک و سایر خودروهای چینی در درجه‌ های کیفی مختلف روانه بازار می‌ شوند، اعتبار فروشنده می‌ تواند به شما اطمینان دهد تا قطعاتی اورجینال و شرکتی را به جای قطعه معیوب بر روی خودروی خود نصب خواهید نمود.

    ویرگول اطلاعات بیشتر در مورد آکویدک داده است

    images 1713255251 661e3353a3ebf - از کدوم فروشگاه در ایران میشه لوازم یدکی ماشین های جک رو خرید؟ -

    قیمت قطعات یدکی جک اس 5:

    قیمت لوازم یدکی جک S5 را ما در فروشگاه لوازم یدکی آکویدک مشهد به روز کرده‌ ایم. با توجه به اینکه فاکتورهای مختلفی در اعلام قیمت قطعات یدکی جک موثر هستند، لازم است که در خرید خود این مورد را مد نظر داشته باشید. یادآور می‌ شویم که خودروی جک اس ۵ در ۲ مدل قدیمی و نیو فیس به بازار عرضه شده است. به همین علت قطعات جلوبندی و موتوری آن ها با هم تفاوت‌ هایی دارند. این شرایط سبب شده است که در قیمت گذاری لوازم یدکی خودروی چینی فاکتورهای متفاوتی در نظر گرفته شوند. برای دریافت قیمت قطعات یدکی اصلی جک S5 می‌ توانید از خدماتی که ما در فروشگاه اینترنتی خود ارائه می‌ دهیم استفاده کنید.

    images 1713255583 661e349fe75e8 - از کدوم فروشگاه در ایران میشه لوازم یدکی ماشین های جک رو خرید؟ -

    آشنایی با خودروی جک اس ۳:

    خودروی جک S3 از جمله آخرین خودروهای ارائه شده توسط برند جک در بازار ایران است. این خودرو در سال ۱۳۹۶ توسط کرمان موتور روانه بازار شد. با توجه به موفقیتی که عرضه خودروی جک اس ۵ داشت، خودروی جک اس ۳ نیز توانست نگاه کاربران ایرانی را به خود جلب کند. از جمله رقبای این خودرو می‌ توان به خودروی لیفان ایکس ۶۰ و همچنین ام وی ام ایکس ۲۲ اشاره نمود. از نظر طراحی و ساخت می‌ توان گفت که جک S3 کاملا مورد پسند ذائقه ایرانیان است. یک مینی کراس اوور اقتصادی از برند جک موتور که با موتور ۱۵۹۰ سی سی ۴ سیلندر روانه بازار می‌ شود. این موتور قادر به تولید نیرویی معادل ۱۰۷ اسب بخار و گشتاور ۱۵۵ نیوتن متر است.

    بر روی خودروی جک S3 می‌ توانیم یک گیربکس 6 سرعته CVT را مشاهده کنیم. یکی از بهترین مزایای خودروی جک اس ۳، استفاده از این گیربکس برای کلاس مینی کراس اوور است. از جمله ویژگی‌ های بارز دیگر این خودرو می‌ توان به مصرف سوخت ۷.۶ لیتری در هر ۱۰۰ کیلومتر اشاره نمود. بدون شک برای یک خودرو با چنین مشخصات فنی می‌ توان گفت که مصرف سوخت ۷.۶ لیتری معقول است.

    images 1713255712 661e352010e57 - از کدوم فروشگاه در ایران میشه لوازم یدکی ماشین های جک رو خرید؟ -

    آشنایی با خودروی جک s5 :

    خودروی جک S5 از جمله محصولات ارائه شده توسط جک موتورز بوده و یک کراس اوور با ظاهری جذاب برای علاقه‌ مندان به محصولات این برند است. این شرکت چینی، خودروی جک اس ۵ را با موتور بنزینی و ظرفیت ۱.۵ لیتر روانه بازار کرده است. قدرت موتور خودروی جک S5 برابر با ۱۱۳ اسب بخار بوده و موتور ۴ سیلندر بر روی آن قرار دارد. شرکت تولید کننده این خودرو، محصول خود را در دو مدل و با گیربکس دستی ۵ سرعته در کنار گیربکس اتوماتیک CVT روانه بازار کرده است. از جمله قابلیت‌ های خودروی جک اس ۵ می‌ توان به بهره‌ مندی از سیستم کنترل استحکام یا EPS اشاره نمود. این خودرو مجهز به سیستم صوتی با پشتیبانی از اتصالات بلوتوث و USB بوده و به واسطه بهره‌ مندی از سیستم هشدار تصادف، سیستم هوشمند فرمان و همچنین سیستم تهویه خودرو می‌ تواند در زمره اتومبیل‌ های با کیفیت قرار گیرد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.