دوشنبه, 17 اردیبهشت 1403 Sunday, 5 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41578 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد دیدگاهها : 2375×
بررسی رایحه و نوت های 5 عطر محبوب زنانه با طبعی شیرین
05 اردیبهشت 1403 - 13:16
شناسه : 278738
2
رپورتاژ آگهی؛

در این بخش چند عطر محبوب زنانه با طبعی شیرین را معرفی خواهیم کرد.

پ
پ

خانم های امروزی برای انتخاب عطر خود کمی سختگیرانه تر عمل می کنند. انواع عطرهای شیرین همیشه در میان روایح مورد علاقه خانم ها جای داشته اند. طعم شیرین این عطرها، متناسب با شخصیت زیبا و حساس خانم ها طراحی می شود. گذشته از این فاکتورها، در نظر گرفتن خط بو و ماندگاری این عطرها همیشه در معرض توجه بوده است. اگر نگاهی به کالکشن های سلبریتی های امروزی بیندازید، فهرستی از بهترین عطرهای زنانه با طبعی شیرین را مشاهده خواهید کرد. در این بخش چند عطر محبوب زنانه با طبعی شیرین را معرفی خواهیم کرد.

word image 278738 1 scaled - بررسی رایحه و نوت های 5 عطر محبوب زنانه با طبعی شیرین - ادکلن

بررسی رایحه و نوت های ویکتور اند رولف بن بن

این عطر برای خانم های پرنشاط امروزی یک انتخاب ایده آل به شمار می رود. بسته بندی سرخابی و پاپیونی آن همه توجه ها را به خود جلب کرده است. شکوه و زیبایی عطر آبنباتی بن بن برای خانم هایی که به خود عشق می روند، یک انتخاب رویایی به شمار می رود. این محصول با رایحه ای خوراکی دیزاین شده و کودک درون خانم ها را بیرون می کشد. گروه بویایی گل دار و میوه ای نیز در ساخت و تولید بن بن مورد استفاده بوده و ساختار آن را دلپذیرتر می کنند.

رایحه شیرین آن حال و هوایی گرم دارد و روزهای سرد زمستانی را به طرز عجیبی لذت بخش تر می کند. حس دوست داشتنی و پر جذبه بن بن برای رده های سنی مختلف خانمها جذابیت دارد. کارامل، ماندارین، شکوفه های پرتقال و… در ساختار بن بن خودنمایی می کنند و رایحه آن را لطیف و زیبا کرده اند. پس از اولین اسپری عطر ویکتور اند رولف بن بن، ترکیب هلو و کارامل و پرتقال در کنار هم به مشام می رسند. رفته رفته رایحه گل دار یاس و شکوفه های پرتقالی اضافه می شوند و در پایان به فضایی دل انگیز از چوب گایاک و صندل کهربا می رسد. این تلفیق جذاب فضا را احاطه کرده و خانم ها را غرق در شادی و سرور می کند.

LANCOME – La Vie Est Belle

رایحه گل دار، میوه ای و شیرین LANCOME – La Vie Est Belle در بسته بندی بلورین این عطر پنهان شده است. این محصول راه ورود شما به دنیایی از شادکامی و خوشبختی در زندگی روزانه است. خاصیت انرژی بخش این عطر زنانه از دیگر ویژگی هایی است که توجه هر شنونده ای را به خود جلب می کند. روایح این عطر بیشتر حال و هوای گرم دارند و برای فصول سرد انتخاب مناسب تری به شمار می رود.

در بخش ابتدایی LANCOME – La Vie Est Belle عطر و بوی میوه ای آن شامل انگورهای سیاه و گلابی در فضا منتشر می شوند. رفته رفته رایحه آن به سمت و سوی نت های گل دار هدایت می شوند؛ در این بخش حس و حالی از زنبق، یاس و شکوفه های پرتقال فضا را در بر می گیرد و بوی شکوفه های بهاری پرتقالی همه را وسوسه خواهد کرد. در قسمت پایانی این عطر پرالین و دانه های تونکا در کنار هم قرار می گیرند که حسن ختامی برای این عطر شیرین زنانه به وجود می آورند. این عطر محبوب زنانه با طبعی شیرین، دریچه ای نو به احساسات زیبای زنانه باز می کند.

word image 278738 2 - بررسی رایحه و نوت های 5 عطر محبوب زنانه با طبعی شیرین - ادکلن

عطر آمور با طبعی شیرین

عطر آمور به عنوان معجون عاشقی معرفی می شود. رایحه شیرین آن در همان آغاز، شما را غرق در رویاهای عاشقانه و رمانتیک خواهد کرد. در ساختار این معجون، آکوردهای میوه ای و گل دار در کنار هم قرار می گیرند و قلب شنونده را به تپش می اندازند. با پوشیدن آن احساس زنانگی وصف ناپذیری محیط اطراف شما را در بر می گیرد. این محصول در قالب یک بطری شیشه ای قرمز رنگ ارائه می شود و رنگ و بوی عشق را در همان نگاه اول به مخاطب انتقال می دهد.

در نت های اولیه عطر آمور ترکیبات میوه ای آن آشکار می شوند؛ در این بخش شاهد هنرنمایی اسانس های دارچینی، نارنگی، ترنج و پرتقال و گریپ فروت در کنار هم هستیم. این نت ها همچون عاشقان دل خسته در ابتدای کار یکدیگر را در آغوش می کشند! در بخش بعدی گروه بویایی گلدار آمور آشکار خواهند شد که روایح گل رز، سوسن و پیچ امین الدوله را در خود جای می دهند. در پایان این عطر به عطر و بوی کهربا و مشک اسرار آمیز در ترکیب با سدر و وانیل می رسیم که زیبایی آمور را چندین برابر خواهند کرد.

Thierry Mugler – Angel Muse با طبعی شیرین

Thierry Mugler – Angel Muse یک عطر محبوب زنانه با طبعی شیرین است که حال و هوای دل انگیز آن زیبایی و طراوت را به شخصیت کاریزماتیک خانم ها می بخشد. رایحه آن تلفیقی از نت های شرقی و وانیلی است. بسته بندی جذاب و خلاقانه این اثر، یکی دیگر از دلایل جذابیت آن در میان خانم ها است. طبع گرم این محصول و طعم خوشمزه آن در حین استفاده، رمز موفقیت آن بوده و Thierry Mugler – Angel Muse را به اوج شهرت و محبوبیت رسانیده است.

در بخش اول این رایحه، نت های ادویه ای فلفلی و صورتی از آن به مشام می رسند که در تلفیق با گریپ فروت احساس می شود. در قسمت بعدی رز و فندق و خامه به همراه کاکائوهای فندقی در فضا پراکنده می شوند که آنجل میوز را وسوسه برانگیز می کند. در پایان، احساسی از خس خس و نعناع هندی ایجاد می شود که خاطره ای زیبا از آنجل میوز در ذهن شما باقی می گذارد.

word image 278738 3 - بررسی رایحه و نوت های 5 عطر محبوب زنانه با طبعی شیرین - ادکلن

GIVENCHY – Live Irresistible

GIVENCHY – Live Irresistible، یک شیرین خوشمزه زنانه است که برای دختران سرخوش امروزی ارائه می شود. بطری صورتی رنگ این عطر در نگاه اول، خبر از روایح درونی اش می دهد. عطر و بوی آن با طعمی شیرین و طبعی خنک و دلپذیر ارائه می شود که یک تضاد درونی در ساختار GIVENCHY – Live Irresistible محسوب می شود.

رز و گریپ فروت و نارنگی بخش آغازین این عطر را تشکیل می دهند؛ در همین بخش اول مخاطب درباره رایحه این عطر محبوب زنانه با طبع شیرین کنجکاو می شود. در ادامه عطر و بوی میوه گل ساعت و فلفل به مشام می رسند و در نهایت به مسک و کهربا و ریشه زنبق ختم می شود. در این فهرست جذاب، نت های میوه ای بیشتر به مشام می رسند و رایحه این عطر را برای روزهای گرم تابستانی مناسب تر می کنند. کسی که برای اولین بار سبب شهرت ایرسیستیبل لایو شد، چهره مشهور آمریکایی آماندا سایفرد بود. این محصول در میان سلبریتی های مشهور طرفدارانی را به خود اختصاص داده است.

جمع بندی

اگر شما هم از عطر و بوی شیرین عطرهای زنانه لذت می برید، به این فرست 5گانه نگاهی بیندازید. زیبایی این عطرهای خاص توجه هر بانویی را به خود جلب می کند؛ به خصوص اگر با شخصیتی احساساتی به انتخاب عطر می پردازید! بی شک عطرهای شیرین برای شما مناسب تر خواهند بود. یک عطر محبوب زنانه با طبعی شیری، با ترکیبات میوه ای و گل دار ساخته می شود. گاها در ساختار این روایح از نت های پودری هم استفاده می کنند که پوشنده را بیشتر تحت تاثیر قرار می دهد. استفاده از رایحه مشک و کهربا، پایانی گرم برای عطرهای شیرین زنانه خلق می کند. روایحی با این طعم احساسات ظریف زنانه را هدف قرار می دهند و این گونه به موفقیت می رسند.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.