دوشنبه, 17 اردیبهشت 1403 Sunday, 5 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41578 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد دیدگاهها : 2375×
جدید ترین شیوه کلاه برداران ورق گالوانیزه در بازار اهن 1403
05 اردیبهشت 1403 - 13:18
شناسه : 278744
2
رپورتاژ آگهی؛

طمع مهم ترین عاملی است که باعث می شود شما به دام این افراد سود جو بیوفتید پس تا می توانید جلوی غریزه خود را بگیرید و آن را مدیریت کنید چرا که شروع کار کلاه برداران از همین روش است.

پ
پ

 

شیوه جدید کالاه برداران که به تازگی کشف شده، این افراد با این روش حدود 100 نفر کلاه برداری کردند و مبلغ 30 میلیارد تومن را در عرض چند ماه از مردم گرفتند. در این مقاله قراره شما را با روش این کلاه برداران آشنا کنیم تا در دام این افراد نیوفتید. همچنین قراره مراکز معتبر برای خرید ورق گالوانیزه را به شما معرفی کنیم تا بتوانید ورق گالوانیزه مورد نیاز خود را به راحتی خریداری کنید.

روشی که کلاه برداران از آن استفاده می کردند!

word image 278744 2 - جدید ترین شیوه کلاه برداران ورق گالوانیزه در بازار اهن 1403 -

کلاه برداران با استفاده از این روش حدود 30 میلیارد تومان کلاه برداری کردند. شیوه کار آن ها انقدر بی نقص بود که خریداران ماه ها متوجه این کلاه بزرگ نشده بودند و خبر نداشتن و بعد از گذشت چند ماه متوجه این موضوع شده بودند که دیگر کار از کار گذشته بود. در ادامه این مطلب به شما خواهیم گفت که این افراد چطور همچین کاری رو انجام دادند.

باید بگم که شیوه کار بسیار تمیز بود به قدری که افراد داخل بازار هم گول این روش را میخورند. در ادامه مطلب به شما خواهیم گفت که چطور در دام این افراد سود جو نیوفتید.

شیوه کار این افراد بسیار حرفه ای است. ابتدا با تبلیغات قیمت پایین افراد را جذب خود می کنند طوری که فروشنده ها نیز برای خرید اقدام می کنند.

بعد از این که افراد را وارد جریان کردن طوری وانمود میکنند که شما برای فروش عجله دارید و هر چه سریع تر میخواهید ورق گالوانیزه را بفروشید برای همین زیر قیمت کارخانه قیمت اعلام کردید. ورق که به شما نشان می دهند ورق درجه یک است و باری که قراره برای شما بفرستند درجه سه. علاوه بر این بعد از باسکول ماشین به ماشین وزن اضافه می کنند تا قیمت بیشتر شود. تا متوجه شوید چند هفته ای طول می کشد که چه اتفاقی افتاده است و زمانی که متوجه این قضیه بشید دیگر کار از کار گذشته است.

چطور به دام کلاه برداران در بازار آهن نیوفتیم؟

word image 278744 3 - جدید ترین شیوه کلاه برداران ورق گالوانیزه در بازار اهن 1403 -

اولین چیزی که باعث می شود در دام این افراد بیوفتید طمع است. در تمامی شیوه های دزدی که در بازار آهن استفاده می شود اولین گام طمع است. این افراد از طمع مشتریان استفاده می کنند و آن ها را وارد جریانی می کنند که از قبل براش برنامه ریزی کرده اند. اگر مثالی بخواهم بزنم باید به باتلاق اشاره کنم. قدم اول که وارد باتلاق بشدی دیگر دست و پا زدن بی فایده بوده و شما وارد جریانی می شوید که دیگر روی آن کنترلی ندارید. ولی اگر هوشیار باشید و باتلاق ها را شناسایی کنید و وارد آن نشوید میتوانید به راحتی به مسیر خود ادامه دهید.

طمع مهم ترین عاملی است که باعث می شود شما به دام این افراد سود جو بیوفتید پس تا می توانید جلوی غریزه خود را بگیرید و آن را مدیریت کنید چرا که شروع کار کلاه برداران از همین روش است.

قدم بعدی کسب اطلاعت در مورد محصول است، حتما قبل از اقدام به خرید در مورد محصولی که میخواهید خرید کنید اطلاعت کسب و مقاله های مختلف را مطالعه کنید. به شما پیشنهاد میکنم قبل از خرید ورق گالوانیزه حتما مقاله ورق گالوانیزه چیست را مطالعه کنید. این اطلاعت به شما کمک می کند تا در مورد ورق گالوانیزه به طول کامل اطلاع داشته باشید و شما را از دام افراد سود جو دور می کند.

قدم بعدی انتخاب فروشگاه مناسب برای خرید است در صورتی که قصد خرید ورق گالوانیزه را دارید حتما در انتخاب فروشگاه دقت داشته باشید چرا که انتخواب اشتباه ممکن است خسارت های زیادی برای شما به همراه داشته باشد. پیدا کردن یک فروشگاه مناسب کمی زمان بر است، ما برای راحتی شما از قبل فروشگاه مناسب را پیدا کردیم که به شما معرفی کنیم. سایت ورق آنلاین یک پیشنهاد مناسب برای کسانی که قصد دیدن قمیت و خرید ورق گالوانیزه از ورق آنلاین را دارند.

داشتن قیمت روز ورق میتواند شما را از افراد سود جو دور نگه دارد حالا چطور؟

در صورتی که شما قیمت روز کارخانه را داشته باشید گول افرادی که قیمت های زیر کارخانه می دهند را متوجه می شوید و به سرعت از آن ها فاصله می گیرد. شما میتوانید در سایت ورق انلاین قیمت امروز ورق در ورق انلاین را مشاهده کنید

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.