دوشنبه, 17 اردیبهشت 1403 Monday, 6 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41579 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2375×
بهترین مرکز تخصصی شنوایی سنجی در شرق تهران، تکنو شنوا
05 اردیبهشت 1403 - 18:03
شناسه : 278777
1
رپورتاژ آگهی؛

یک مرکز شنوایی سنجی خوب، باید مجهز به جدیدترین دستگاه‌ها و تکنسین‌های باتجربه باشد تا بتواند قدمی در راستای بهبود شنوایی افراد و تشخیص کم شنوایی داشته باشد.

پ
پ

شنوایی یکی از نعمت‌هایی است که تاثیر آن را در هر لحظه از زندگیمان شاهد هستیم. این حس، مانند حواس دیگر بدنمان نیاز به توجه و مراقبت دارد. یکی از راه‌هایی که می‌تواند به کارکرد درست حس شنوایی در بدن کمک کند، چکاپ و مراجعه به شنوایی سنج است‌. مراکز شنوایی سنجی معتبر، دارای متخصصان باتجربه‌ای در این زمینه هستند و اولویت اول کار خود را بر مبنای معاینه بالینی صبورانه با بیمار و تشخیص دقیق علل کم شنوایی او می‌دانند. تکنو شنوا، همان جایی است که می‌تواند سطح شنوایی شما را بسنجد و شما را در شناختن بهتر این حس یاری دهد.

بهترین مرکز ارزیابی شنوایی در شرق تهران

یک مرکز شنوایی سنجی خوب، باید مجهز به جدیدترین دستگاه‌ها و تکنسین‌های باتجربه باشد تا بتواند قدمی در راستای بهبود شنوایی افراد و تشخیص کم شنوایی داشته باشد. همچنین خدماتی که این مراکز ارائه می‌دهند می‌بایست جامع بوده تا افراد در همان مکان به‌طور کامل درمان شوند. تکنو شنوا بهترین مرکز ارزیابی شنوایی در شرق تهران می‌باشد و به لحاظ خدماتی که به مشتریان ارائه می‌دهد بسیار کم نظیر است. این مرکز تخصصی خدمات مانند شنوایی سنجی نوزادان، کودکان، بزرگسالان، تجویز سمعک و … را به افراد ارائه می‌دهد. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید به وب‌سایت https://technoshenava.ir/ مراجعه کنید یا با شماره 09102075193 – 77204728-021 تماس بگیرید. در ادامه به بررسی برخی از خدمات این مرکز می‌پردازیم.

word image 278777 2 - بهترین مرکز تخصصی شنوایی سنجی در شرق تهران، تکنو شنوا -

شنوایی سنجی نوزادان

شناسایی محدوده شنوایی نوزادان به‌دلیل ناتوانی در همکاری با آن‌ها کاملاً تخصصی است‌. در این زمینه آزمایش‌‌هایی وجود دارند که با تشخیص فرکانس‌های مغزی، محدوده شنوایی نوزادان را می‌سنجند. یکی از راه‌های تشخیص شنوایی کلیه نوزادان، انجام تست‌‌هایی مانند ABR و OAE است که در این تست‌ها نوزاد به کمک خواب آور یا بدون کمک آن انجام می‌شوند. شناخت محدوده شنوایی به والدین این اطمینان را می‌دهد که احتمال زیاد نوزاد آن‌ها توانایی تکلم و ارتباط با محیط اجتماعی را دارد‌. علاوه‌بر این نوزاد با کمک حس شنوایی می‌تواند نسبت به اطراف خود آگاه‌تر باشد.

شنوایی سنجی کودکان

کودکان ۴ تا ۱۰ سال نیز می‌توانند در معرض آسیب‌های محیطی یا ژنتیکی دچار کم شنوایی شوند. تست‌هایی که برای تشخیص کم شنوایی در کودکان انجام می‌شوند، نسبت به نوزادان سهل‌تر است و در آن‌ها می‌توان از یک اسباب بازی یا بازی فکری برای منحرف کردن حواس کودک استفاده کرد. متخصصان تکنو شنوا، می‌توانند با شناخت عواطف کودک شما، در محیطی امن شنوایی او را بسنجند و درصورت لزوم دارو، ابزار یا وسایل شنوایی خاصی را برای او تجویز کنند.

شنوایی سنجی بزرگسالان

ارزیابی شنوایی در بزرگسالان به‌دلیل تنوع تست‌ها و توانایی ارتباط گرفتن با بیمار، سریع‌تر است‌. در بیشتر مواقع کم شدن شنوایی در افراد با افزایش سن و ضعیف شدن سلول‌های مژکدار بیشتر می‌شود،‌ علاوه‌بر این افرادی که در مکان‌های شلوغ زندگی می‌کنند نیز در معرض کم شنوایی هستند. سبک زندگی اشتباه، عفونت‌ دندان، آسیب به پرده گوش، احتقان مایع حلزون گوش و دلایل دیگر ممکن است باعث کم شنوایی شوند. اما آنچه در این میان اهمیت دارد، مراجعه به یک مرکز شنوایی سنجی معتبر است. ارزیابی شنوایی بزرگسالان و تشخیص دقیق کم شنوایی افراد از مهم‌ترین وظایف مرکز شنوایی سنجی تکنو شنوا به‌حساب می‌آید.

تجویز سمعک

در صورتی که شنوایی سنج بر اساس محدوده شنوایی شما تشخیص داد که استفاده از سمعک برای شما مفید است، می‌بایست سمعکی مناسب تهیه کنید. سمعک‌ها در انواع متنوعی تولید می‌شوند و تنها پزشک شنوایی سنج می‌تواند نوع مناسب را برای شما تشخیص دهد. البته پس از خرید سمعک مناسب از نظر نوع، برند، ارگونومی و ساختار می‌بایست به‌خوبی تنظیم شود. معمولاً در ابتدا ولوم صدای اطراف کم و پس از مدتی که فرد به سمعک و نوع صدایی که پخش می‌کند، عادت کرد تنظیمات ولوم را روی درجات بالاتر فیکس می‌کنند. سمعک‌های پشت گوشی، داخل گوش، بی‌سیم و هوشمند از پرطرفدارترین سمعک‌ها در میان کم شنوایان هستند. در مرکز تخصصی تکنو شنوا انواع سمعک با تکنولوژی‌های مختلف و امکانات متنوع عرضه می‌شود. متخصصان شنوایی شناس این مرکز با انجام تست های دقیق شنوایی سنجی، کم شنوایی شما را ارزیابی کرده و سمعک مناسب با سطح شنوایی و نیازهایتان را تجویز می‌کنند.

word image 278777 3 - بهترین مرکز تخصصی شنوایی سنجی در شرق تهران، تکنو شنوا -

سخن پایانی

حس شنوایی احساسی بی‌بدیل در بدن است که از لذت شنیدن موسیقی تا هوشیاری در فضاهای اجتماعی را می‌توانیم مدیون آن باشیم. این احساس را می‌بایست از زمان نوزادی تا بزرگسالی جدی گرفت چرا که نقش مهمی در پیشرفت، آگاهی، تمرکز و توجه دارد. چکاپ‌‌های ماهانه و سالانه می‌توانند از پیشرفت کم شنوایی جلوگیری به عمل آورد. مراجعه به مرکز شنوایی سنجی تکنو شنوا می‌تواند به شما کمک کند که محدوده شنوایی خود را بهتر بشناسید و در صورت بروز کم شنوایی از راهکارهای درمانی متناسب با درجه آن بهره‌مند شوید‌.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.