شنبه, 6 مرداد 1403 Saturday, 27 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 42789 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد دیدگاهها : 2422×
شورای اسلامی شهرستان لنگرود به عنوان شورای برتر استان گیلان انتخاب شد
16 اردیبهشت 1403 ساعت: 2:31
شناسه : 279466
3

شهردار و ریاست شورای اسلامی شهر کومله در پی کسب رتبه برتر شورای شهرستان طی پیامی مشترک کسب این رتبه را به سرکار خانم رزاقی به عنوان عضو شورای شهرستان (عضو شورای اسلامی شهر کومله) و سایر اعضاء این شورا تبریک گفتند.

پ
پ

دکتر منوچهر مهدی‌پور شهردار و آقای صادق عظیمی ریاست شورای اسلامی شهر کومله در پی کسب رتبه برتر شورای شهرستان طی پیامی مشترک کسب این رتبه را به سرکار خانم رزاقی به عنوان عضو شورای شهرستان (عضو شورای اسلامی شهر کومله) و سایر اعضاء این شورا تبریک گفتند:

متن پیام  به شرح ذیل می‌باشد:

بسمه تعالی

خبر مسرت بخش انتخاب شایسته شورای شهرستان لنگرود  به عنوان شورای برتر استان که بیانگر لیاقت و شایستگی، برنامه ریزی و رسیدگی به شرح وظایف مشخص شده در صحنه‌های خدمت به نظام و میهن اسلامی است، به شما و مردم شریف شهرستان  علی الخصوص شهر کومله   صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌نماییم. مطمئناٌ مدیریت اثر بخش و تجارب برجسته سرکار عالی، بستر مناسبی برای پیشرفت و توسعه شهر کومله  و شورای شهرستان لنگرود  فراهم خواهد نمود. از درگاه حضرت سبحان، تداوم تعالی و توفیق سرکار عالی  و سایر همکارانتان را در مسیر خدمت به شهروندان ولایتمدار شهر کومله  و شهرستان لنگرود را مسالت داریم.

منوچهر مهدی‌پور
شهردار کومله

صادق عظیمی
رئیس شورای اسلامی شهر کومله

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.