شنبه, 6 مرداد 1403 Saturday, 27 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 42789 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد دیدگاهها : 2422×
بهترین تولید‌کننده قفس پرورش طیور در ایران
25 اردیبهشت 1403 ساعت: 18:06
شناسه : 280158
3
رپورتاژ آگهی؛

آی طیور بهترین تولید کننده قفس پرورش طیور در ایران شناخته شده است. این برند در ساخت این محصولات از مرغوب‌ترین مواد اولیه و متریال استفاده کرده که باعث کیفیت بالا شده است. برای آشنایی بیشتر با این مجموعه پرقدرت، با ما در ادامه همراه باشید.

پ
پ

تولید‌کنندگان زیادی در ایران مشغول به تولید تجهیزات صنعتی و دام هستند. این شرکت‌های تولیدی محصولات متنوعی را با ویژگی‌های مختلف تولید و روانه بازار می‌کنند. از بین این شرکت‌ها بهتر است بهترین تولید‌کننده را انتخاب کرده و تجهیزات مورد نیاز خود را از آنجا تهیه کنید تا نسبت به هزینه ای که برای خرید محصولات مختلف می‌کنید، اطمینان خاطر داشته باشید.

آی طیور بهترین تولید کننده قفس پرورش طیور در ایران شناخته شده است. این برند در ساخت این محصولات از مرغوب‌ترین مواد اولیه و متریال استفاده کرده که باعث کیفیت بالا شده است. برای آشنایی بیشتر با این مجموعه پرقدرت، با ما در ادامه همراه باشید.

معرفی شرکت آی طیور

شرکت آی طیور بهترین تولید‌کننده قفس‌های صنعتی پرورش طیور است که فعالیت خود را از سال ۱۳۹4 شروع کرد. این مجموعه با بالاترین کیفیت و قیمتی مناسب محصولات را تولید و در اختیار خریداران قرار می‌دهد. ای شرکت بزرگ، محصولات متنوعی را با بهترین مواد و براساس استاندارد طراحی و تولید می‌کند. کع از جمله آن‌ها می‌توان به سینی فضولات، سیستم آبخوری نیپل تمام اتوماتیک، انواع قفس ضد زنگ و… اشاره کرد. این محصولات از جنس گالوانیزه گرم ساخته شده و استحکام و مقاومت بالایی دارند.

آشنایی با محصولات آی طیور

مجموعه آی طیور محصولات مختلفی را عرضه می‌کند. انواع قفس برای پرندگان را می‌توانید از این مجموعه تهیه کرده و از آن بهره مند شوید. برخی از انواع قفس و محصولاتی که می‌توانید از این مجموعه تهیه کنید، عبارتند از:

قفس مرغ تخمگذار

این قفس از گالوانیزه گرم کششی ساخته شده و قابلیت طبقاتی شدن را دارد. ظرفیت هر طبقه آن ۸ عدد مرغ بوده و مجهز به سیستم آبخوری نیپل تمام اتوماتیک است. طول این قفس ۱۰۰ سانتی‌متر، عرض ۶۲ سانتی‌متر و ارتفاع آن ۷۲ سانتی‌متر است.

این محصول دارای قابلیت شستشو بوده و در برابر خوردگی و زنگ زدگی مقاوم است. این محصول بهترین قفس مرغ موجود در بازار بوده که دانخوری آن دارای لبه‌های استاندارد است. سینی فضولات آن نیز به صورت کشویی در زیر هر طبقه قرار دارد. این سینی ضد زنگ بوده و قابل شستشو است.

استفاده از این محصول مزیت‌های متعددی دارد که از جمله آن می‌توان به مدیریت و کنترل بهتر اشاره کرد. با خرید قفس مرغ تخمگذار، آن را در جای مشخصی نگه داشته و بر روی تغذیه و شرایط زندگی آن می‌توان کنترل دقیق‌تری داشت. جا به جایی این قفس راحت بوده و در مواقع لزوم کاربردی است.

قفس بلدرچین تخمگذار

یکی دیگر از محصولات آی طیور قفس بلدرچین تخمگذار است. جنس این قفس از گالوانیزه گرم کششی بوده و دارای استقامت بالایی است. تمام اجزای آن ضد زنگ بوده و از استحکام بالایی برخوردار است. قابلیت شستشوی این محصول سبب شده تا با خیالی راحت آن را تمیز کرده و شست. این محصول امکان طبقاتی شدن داشته که ظرفیت هر طبقه آن ۳۳ عدد بلدرچین است.

لبه‌های آن استاندارد بوده و ریخت و پاش‌دان تقریباً صفر می‌شود. بهترین قفس صنعتی ایران را می‌توانید از شرکت آی طیور تهیه کرده و از کیفیت آن مطمئن باشید‌. با خرید قفس بلدرچین به راحتی بلدرچین‌ها را پرورش دهید. وزن این قفس ۱۰ کیلو بوده و دارای طول ۱۰۰ سانتی‌متر، عرض ۶۲ سانتی‌متر و ارتفاع ۵۰ سانتی‌متر است. در نهایت باید گفت این محصول توسط مهندسان کار بلد و با استفاده از مواد اولیه مرغوب تولید می‌شود.

نکته مهم درباره آن این است که می‌توان حین پرورش نیز تعداد طبقات را اضافه کرد. آبخوری این قفس اتوماتیک بوده و از یک طرف به لوله نیپل و از طرفی دیگر به مخزن آب وصل است. این سیستم آبرسانی مانع از خیس شدن محیط و هدر رفت آب می‌شود. همچنین با استفاده از آن فرآیند دارودهی نیز به راحتی قابل انجام است. از دیگر مشخصات این محصول می‌توان به دانخوری استاندارد آن اشاره کرد.

قفس جوجه یک روزه

یکی دیگر از محصولات آی طیور قفس جوجه یک روزه است. وزن این قفس ۲۶ کیلو بوده و ظرفیت ۱۵۰ جوجه بلدرچین، ۱۰۰ جوجه کبک و ۷۵ جوجه مرغ را دارد. طول این محصول ۱۰۰ سانتی‌متر، عرض آن ۱۰۰ سانتی‌متر و دارای ارتفاع ۶۲ سانتی‌متر است. این نوع قفس طراحی علمی و مهندسی داشته و با مواد درجه یک و با بهره‌گیری از دانش مهندسان با تجربه ساخته شده است.

طراحی این محصول به گونه‌ای است که قابلیت طبقاتی شدن را داشته و ضمن مدیریت راحت می‌توانید از فضا استفاده حداکثری را داشته باشید. سیستم آبخوری این قفس اتوماتیک بوده و روی لوله آن سوپاپ‌هایی وجود دارد که پرنده با نوک زدن به آن آب می‌خورد. درب قفس به داخل بازشو بوده و دارای خاصیت ضد زنگ است.

تمام قسمت‌های این قفس ضد زنگ بوده و در برابر آب و رطوبت مقاوم بوده و دچار فرسودگی و زنگ خوردگی نخواهد شد. کیفیت محصول عالی بوده و در ساخت آن از ورق گالوانیزه گرم که استحکام بالایی دارد، استفاده شده است.

word image 280158 1 - بهترین تولید‌کننده قفس پرورش طیور در ایران - آی طیور

ویژگی‌های محصولات آی طیور

محصولات قابل عرضه توسط فروشگاه تخصصی آی طیور ویژگی‌های متعددی دارند. همین ویژگی‌ها سبب پرکاربرد شدن آن‌ها گشته است. این ویژگی‌ها عبارتند از:

  • قیمت مناسب و کیفیت بالا
  • مقاومت بالای محصولات در برابر زنگ زدگی
  • تنوع بالای محصولات و کاربرد‌های متعدد
  • به کار بردن گالوانیزه گرم کششی در ساخت محصولات

کلام پایانی

در این مقاله درباره بهترین تولید‌کننده قفس پرورش طیور در ایران که مجموعه آی طیور است، مطالبی ذکر شد. این مجموعه محصولات متنوع و با کیفیتی را تولید و با قیمتی مناسب روانه بازار می‌کند. انواع قفس‌های تولیدی این مجموعه از جنس گالوانیزه گرم ساخته شده و مقاومت و استحکام بالایی دارند. برخی از محصولات قابل عرضه توسط این مجموعه می‌توان به قفس جوجه یک روزه، قفس بلدرچین تخمگذار، قفس مرغ تحمگذار و … اشاره کرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.