شنبه, 6 مرداد 1403 Saturday, 27 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 42789 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد دیدگاهها : 2422×
سامانه بازار گل بهشت زهرا راه اندازی شد
27 اردیبهشت 1403 ساعت: 19:17
شناسه : 280344
3
رپورتاژ آگهی؛

کسانی که اهل گل‌و‌گیاه باشند، بازار گل بهشت زهرا را می‌شناسند؛ بازاری که در آن طیف گسترده‌ای از انواع گل‌وگیاه با قیمت‌های مناسب در اختیار مشتریان قرار گرفته‌اند.

پ
پ

کسانی که اهل گل‌و‌گیاه باشند، بازار گل بهشت زهرا را می‌شناسند؛ بازاری که در آن طیف گسترده‌ای از انواع گل‌وگیاه با قیمت‌های مناسب در اختیار مشتریان قرار گرفته‌اند. موقعیت مکانی آن همان‌طور که از نامش پیداست در نزدیکی منطقه بهشت زهرا قرار دارد؛ به‌همین دلیل، جمعیت بیشتری از این بازار دیدن می‌کنند. با سرزدن به این بازار پر از گل می‌توانید در کنار خرید گل‌های مختلف، انواع ابزارهای باغبانی، کود و خاک را هم تهیه کنید. این بازار به‌تازگی به یکی از بازارهای گل وب‌سایت گل پینو پیوسته و شما می‌توانید خیلی راحت‌تر از خدمات این بازار برخوردار شوید. در طول این مقاله می‌خواهیم چگونگی این موضوع را برایتان توضیح دهیم.

منظور از سامانه بازار گل بهشت زهرا چیست؟

در مجموعه گل پینو، بازارهای گل در سرتاسر ایران حضور دارند و از راه بستر ایجاد شده در این سایت، سفارش گل را در کمترین زمان ممکن به‌دست مشتریان می‌رسانند. به‌تازگی، بازار گل بهشت زهرا هم که یکی از معروف‌ترین و شلوغ‌ترین بازارهای گل در ایران به‌شمار می‌رود، خدمت‌رسانی آنلاین خود را در گلپینو آغاز کرده است. به‌این‌ترتیب، شما می‌توانید هر نوع دسته‌گل، تاج گل ترحیم، سبد گل یا گلدان را از سایت گل پینو، بخش بازار گل بهشت زهرا انتخاب کنید. این مجموعه، سفارش گل شما را در ساعت و مکان تعیین‌شده به آدرسی که نوشتید، می‌رساند. ویژگی خاص سفارش گل از چنین بازاری این است که شما می‌توانید به‌جای آدرس یک مکان، آدرس مزار را ثبت کنید تا در ساعت مشخص شده، گل به محل موردنظر فرستاده شود.

چه نوع گل و گیاهی را می‌توان از بازار گل بهشت زهرا سفارش داد؟

باوجودآن‌که بازار گل بهشت زهرا به‌طور تخصصی در زمینه تاج گل کار می‌کند؛ اما شما می‌توانید هر نوع گل و گیاهی که بخواهید را از این بازار با قیمتی بسیار کمتر از گل‌فروشی‌های داخل شهر، سفارش دهید. در ادامه می‌خواهیم شما را با پتانسیل و تنوع گل‌های این بازار بزرگ آشنا کنیم.

باکس گل؛ برای هر مراسمی به‌جز ترحیم

یکی از روش‌های تزیین گل که در مراسم‌های رسمی کاربرد زیادی دارد، باکس گل است. باکس‌های گل، بهترین انتخاب برای سفارش گل با هدف تولد، تشکر، سالگرد ازدواج و … هستند. معمولا انتخاب باکس گل برای مراسم ترحیم، پیشنهاد خوبی نیست.

سبد گل؛ باشکوه برای مراسم‌های چهلم و سالگرد

یکی از تزیین‌های گل رایج در مراسم ختم، سبد گل است. شما می‌توانید با سفارش گل از گلپینو، زیباترین و شیک‌ترین سبدهای گل را برای مراسم‌های مختلفتان تهیه کنید. این سبدها در شکل‌های مختلف گرد، بیضی، استوانه‌ای و در جنس‌های بدنه چوبی یا پلاستیکی قابل سفارش هستند.

دسته‌گل؛ گلی برای تمام مراسم‌ها

بسته‌به این‌که چه نوع گلی را برای ساخت دسته‌گل خود سفارش می‌دهید، می‌توانید معنای متفاوتی را با آن منتقل کرده و در مراسم‌های گوناگونی از آن استفاده کنید؛ از دسته‌گل مراسم خواستگاری بگیر تا دسته‌گل مراسم ترحیم، فرقی نمی‌کند؛ چون شما با سفارش گل از گلپینو، دسته‌گلی خوش‌قیمت و زیبا را برای هدف موردنظرتان به‌دست می‌آورید.

تاج گل؛ تخصص اصلی بازار گل بهشت زهرا

بهترین تاج گل تسلیت در این بازار آماده می‌شود. البته تاج‌های گل فقط با هدف تسلیت ساخته نمی‌شوند؛ درواقع، تاج‌ گل‌های زیادی هستند که می‌توان باتوجه‌به گل‌های انتخابی آن، پیام‌رسان شما در انواع مراسم‌های رسمی، افتتاحیه یا تبریک باشند. تاج‌های گل، بسته‌‌به نوع، پایه، تعداد طبقه، اندازه کلی و نوع گل‌ها تنوع بسیار زیادی دارند.

images 1715172189 663b735dc7b4a - سامانه بازار گل بهشت زهرا راه اندازی شد -

پرفروش‌ترین تاج‌های گل بازار گل بهشت زهرا کدام‌اند؟

همان‌طور که کمی قبل اشاره کردیم، می‌توانید بهترین تاج‌های گل را با قیمتی مناسب از این بازار تهیه کنید. در ادامه می‌خواهیم نگاهی کوتاه به پرفروش‌ترین تاج‌های گل در این بازار بیندازیم.

تاج گل خاکسپاری

ارسال تاج گل برای مراسم خاکسپاری از طرف دوستان یا خانواده فرد متوفی، یکی از کارهای پسندیده‌ای است که ایرانی‌ها برای ابراز همدردی با خانواده فرد از دنیا رفته و نشان‌دادن غم و اندوه خود انجام می‌دهند؛ حتی کسانی که در ایران زندگی نمی‌کنند یا در آن روز خاص امکان حضور در مراسم را ندارند، با سفارش گل می‌توانند همدردی خود را نشان دهند. در گل پینو می‌توانید این سفارش را به‌صورت 100 درصد آنلاین انجام داده و مطمئن باشید که تاج گل، سروقت به مراسم می‌رسد.

تاج گل یادبود و سالگرد فوت

افرادی که به هر دلیلی نتوانسته‌اند در مراسم خاکسپاری شرکت کرده یا تاج گل بفرستند، این موضوع را در مراسم یادبود که در تالار یا مسجد برگزار می‌شود، جبران می‌کنند. از نظر اندازه و گل‌های استفاده‌شده در آن، تاج گل مراسم خاکسپاری و یادبود در یک رده قرار می‌گیرند. ارسال تاج گل برای مراسم سالگرد با هدف زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره متوفی و تسلی بیشتر برای بازماندگان انجام می‌شود. در این مورد هم می‌توانید کار ارسال گل را به مجموعه گل پینو بسپارید.

تاج گل روز چهلم

معمولا تاج گل روز چهلم به‌دلیل این‌که خانواده عزادار در این روز، لباس سیاه را از تن درمی‌آورند، اهمیت زیادی دارد. گل‌های این تاج گل را از میان ترکیبی از رنگ‌های سفید و شاد انتخاب کنید که پیام‌آور گرامیداشت فرد ازدست‌رفته و جریان‌داشتن زندگی برای بازماندگان باشد. شما می‌توانید با سفارش اینترنتی تاج گل از بازار گل بهشت زهرا، بهترین و مناسب‌ترین تاج گل را برای این مراسم مهم انتخاب کنید.

قیمت گل در بازار گل بهشت زهرا چقدر است؟

لطفا دقت داشته باشید که شما هنگام سفارش گل از بازار گل نمی‌توانید آن را به‌صورت تک شاخه خریداری کنید؛ چون گل‌ها در این بازار به شکل دسته‌های 20تایی، 50تایی و … به فروش می‌رسند؛ به‌همین دلیل، هنگام سفارش باید به تعداد شاخه‌های گل دقت داشته باشید. ازاین‌گذشته، چون شما خریدتان را از عرضه‌کنندگان عمده گل انجام می‌دهید، می‌توانید از مزیت قیمت‌های رقابتی در کنار کیفیت فوق‌العاده گل‌ها استفاده کنید.

images 1715172189 663b735dd48b0 - سامانه بازار گل بهشت زهرا راه اندازی شد -

هر گلی را از بازار گل بهشت زهرا بخواهید

نزدیک بودن این بازار پر از گل به منطقه بهشت زهرا نباید باعث شود که فکر کنید فقط می‌توانید گل‌های مراسم ترحیم را از این بازار بزرگ سفارش دهید. کافیست نگاهی به تنوع تاج‌های گل این بازار در سایت گل پینو بیندازید تا ببینید که برای هر مراسمی حتی تبریک، شادباش و عروسی هم می‌توانید با قیمت‌ مناسب، بهترین تاج گل را به‌صورت کاملا آنلاین به هر آدرسی در ایران ارسال کنید.

ثبت دیدگاه

1 دیدگاه برای “سامانه بازار گل بهشت زهرا راه اندازی شد”
  1. واقعا یکی از بهترین جاهایی که ادم میتونه گل و گیاه و با قیمت مناسب تهیه کنه گلپینوعه. هم قیمت مناسبی دارن و هم با کیفیت هستند.

    پاسخ
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.