دوشنبه, 28 خرداد 1403 Sunday, 16 June , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 42258 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2404×
ابهامات حادثه سقوط هلیکوپتر را رفع نمی کنید؟/ بعضی خبرسازی‌ها مصرف انتخاباتی دارد!
3 خرداد 1403 ساعت: 15:30
شناسه : 280770
1
روزنامه هم میهن:

روزنامه هم میهن نوشت: متاسفانه نکات و ابهامات و شایعات زیادی در حادثه سقوط هلیکوپتر رئیس جمهور وجود دارد که نه‌تنها در مورد آنها توضیح داده نشده است، بلکه با تاخیر در پاسخگویی، موجب رسوب ابهامات در اذهان مردم شده است.

پ
پ

روزنامه هم میهن نوشت:

رئیس دفتر ریاست‌ جمهوری مدعی است که چندین بار با تلفن همراه خلبان که مرحوم آل‌هاشم آن را جواب می‌داده، گفت‌وگو کرده است و این به معنی وجود سیگنال و ارتباط با دکل‌های مخابراتی بوده که می‌توانند به سهولت محل سقوط را پیدا کنند. ولی هیچ توضیحی داده نمی‌شود که چرا آنان تا ۶ساعت بعد که هوا تاریک می‌شود، نتوانسته‌اند لاشه را پیدا کنند؟

چگونه کسی می‌تواند چنین سقوطی را تجربه کند و همچنان دسترسی به تلفن همراه خودش داشته باشد، چه رسد به اینکه تلفن همراه خلبان در دسترس او باشد و پاسخ هم داده باشد؟ آن هم تلفن کس دیگری که می‌گوید اصلاً آنها را نمی‌بیند؟

متاسفانه نکات و ابهامات و شایعات دیگری هم وجود دارد که نه‌تنها در مورد آنها توضیح داده نشده است، بلکه با تاخیر در پاسخگویی، موجب رسوب ابهامات در اذهان مردم شده است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.