دوشنبه, 28 خرداد 1403 Monday, 17 June , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 42265 تعداد نوشته های امروز : 7 تعداد دیدگاهها : 2404×
علی خسروی عضو کمیته داوران محروم شد / بهزاد غلامپور: این آقا در خانه بنشیند و ظرف‌ها را بشورد!
6 خرداد 1403 ساعت: 12:16
شناسه : 280981
1

کمیته اخلاق از صدور دستور موقت برای محرومیت علی خسروی عضو کمیته داوران خبر داد.

پ
پ

کمیته اخلاق با ارسال نامه ای به هدایت ممبینی، دبیرکل فدراسیون فوتبال اعلام کرد:

نظر به تقاضای دیوان تحقیقات و با عنایت به محتویات پرونده، مدارک، مستندات و گزارش­های واصله علیه علی خسروی عضو کمیته داوران مبنی بر تخلف اخلاقی وی با توجه به اینکه این نوع رفتار نقض آشکار قوانین و مقررات اخلاقی محسوب می شود که به تمامیت و اعتبار فوتبال کشور لطمه وارد می­ کند و اینکه صدور حکم نهایی در خصوص وی مستلزم تکمیل تحقیقات مقدماتی است، لذا بنابر اهمیت موضوع به استناد مواد 23 و 65 آیین­نامه کمیته اخلاق، دستور موقت دایر بر منع فعالیت نامبرده در حوزه فوتبال صادر و اعلام می­ شود.

بر همین اساس نامبرده از هرنوع فعالیت فوتبالی و فوتسالی و فوتبال ساحلی از جمله ورود به ورزشگاه ها و باشگاه به مدت 20 روز تا صدور رای قطعی محروم است.

این رای ظرف یک هفته از تاریخ ابلاغ به ایشان قابل اعتراض در کمیته استیناف می باشد.

(ضمناً از طریق سازمان لیگ و حراست فدراسیون با نهادهای ذیربط جهت اجرای حکم و ممانعت از ورود به باشگاه و ورزشگاه ها و اماکن فوتبالی اقدام لازم به عمل آید .نتیحه عدم اجرا متوجه مقامات مستنکف و باشگاه خواهدبود.)

بهزاد غلامپور: علی خسروی در خانه بنشیند و ظرف‌ها را بشورد

موقعیت‌های خوبی برای گل زدن داشتیم و یک توپ ما به تیر دروازه خورد و پنالتی صد درصدمان نیز گرفته نشد. از هواداران استقلال عذرخواهی می‌کنیم، چون در هر صورت باید برنده می‌شدیم، اما اگر داور پنالتی‌مان را می‌گرفت شرایط‌مان بهتر می‌شد.

از داوران می‌خواهیم در همه بازی‌ها عادلانه سوت بزنند، فرقی نمی‌کند بازی استقلال باشد یا پرسپولیس. منتظر هستیم نظارت شدیدی روی داوری‌ها در دو هفته پایانی لیگ باشد تا حق تیمی ضایع نشود، به خصوص استقلال.

داوری که بازنشسته شده است، نباید این همه حرف بزند تا مورد توجه قرار بگیرد. این آقا بهتر است در خانه بنشیند و ظرف‌ها را بشورد! هر کسی باید سر کار خودش باشد و در کار باشگاه دیگری دخالت نکند. حالا که کمیته اخلاق او را محروم کرده، دیگر برای همگان همه چیز آشکار است.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.