دوشنبه, 28 خرداد 1403 Monday, 17 June , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 42269 تعداد نوشته های امروز : 11 تعداد دیدگاهها : 2404×
بیوگرافی علی خدایی: پسر آواز
6 خرداد 1403 ساعت: 16:34
شناسه : 280989
4

علی خدایی، خواننده، آهنگساز، مدرس موسیقی، سازنده ی متد آوازی هاتا و موسس مدرن ترین اکادمی آموزش خوانندگی در ایران، متولد 1379 در تهران، از همان دوران کودکی شیفته ی شعر و موسیقی بود.

پ
پ

علی خدایی، خواننده، آهنگساز، مدرس موسیقی، سازنده ی متد آوازی هاتا و موسس مدرن ترین اکادمی آموزش خوانندگی در ایران، متولد 1379 در تهران، از همان دوران کودکی شیفته ی شعر و موسیقی بود. علاقه ی او به سرودن شعر و نواختن ساز، او را در مسیر پرشور و پرفراز و نشیب موسیقی قرار داد.

تجربه ی بیش از 15 سال در دنیای موسیقی

خدایی از سن 7 سالگی زیر نظر اساتید مجرب، نواختن گیتار و پیانو را آغاز کرد و در دوران نوجوانی با شرکت در کلاس های تخصصی صدا سازی و آواز، گام در راه خوانندگی حرفه ای گذاشت.

ترانه سرایی و آهنگسازی، گامی فراتر از خوانندگی

استعداد و خلاقیت خدایی به خوانندگی محدود نشد و او با سرودن شعر و ساختن ملودی های متعدد، توانایی خود را در ترانه سرایی و آهنگسازی نیز به اثبات رساند. دو آهنگ “شده مسئله” و “بی خبرم” از جمله آثار منتشر شده ی او هستند.

تسلط بر تنظیم آهنگ

علاقه ی خدایی به موسیقی او را به سمت دنیای تنظیم آهنگ کشاند و او با بهره مندی از تعالیم اساتید این عرصه، در این زمینه نیز به مهارت قابل قبولی دست یافت.

پیج علی خدایی scaled - بیوگرافی علی خدایی: پسر آواز - آواز

ورزش، مطالعه و بیلیارد، تفریحات مورد علاقه

خدایی در کنار فعالیت های هنری، به ورزش و مطالعه نیز علاقه ی زیادی دارد و بدنسازی، شنا و مطالعه را از جمله تفریحات خود می داند. همچنین بازی بیلیارد یکی از سرگرمی های مورد علاقه ی اوست.

خلاقیت و نوآوری در آموزش خوانندگی

یکی از مهمترین دستاوردهای خدایی، تاسیس مدرن ترین اکادمی آموزش خوانندگی(با نام برادران خدایی) در ایران است. او با ارائه ی متدهای نوین و خلاقانه در آموزش خوانندگی، تحولی در این عرصه ایجاد کرده و هنرجویان زیادی را برای ورود به دنیای حرفه ای موسیقی پرورش داده است.

ابداع آوازی هاتا، روشی نوین در آموزش آواز

اما شاید برجسته ترین ابتکار خدایی، ابداع آوازی هاتا باشد. آوازی هاتا روشی نوین در آموزش آواز است که بر پایه ی علم فیزیک و آناتومی بدن انسان طراحی شده است. این روش به هنرجویان کمک می کند تا با استفاده از حداکثر توانایی های صوتی خود، به بهترین نحو آواز بخوانند.

علی خدایی، هنرمندی خلاق، مدرسی توانمند و مبتکری برجسته

علی خدایی با پشتکار و خلاقیت خود در عرصه ی موسیقی، مسیری پرفروغ را برای خود رقم زده است. او با تسلط بر خوانندگی، ترانه سرایی، آهنگسازی و تنظیم آهنگ، به عنوان هنرمندی جامع در این عرصه شناخته می شود.

تاسیس مدرن ترین اکادمی آموزش خوانندگی در ایران با همراهی محمد جواد خدایی و ابداع متد آوازی هاتا، توانسته به بالای 10هزار علاقه مند به خوانندگی کمک کنه و گامی نوین در جهت ارتقای سطح آموزش موسیقی در ایران بردارد.

تصاویری از آکادمی برادران خدایی با همراهی محمد جواد خدایی

آکادمی برادران خدایی 5 scaled - بیوگرافی علی خدایی: پسر آواز - آواز آکادمی برادران خدایی 4 scaled - بیوگرافی علی خدایی: پسر آواز - آواز آکادمی برادران خدایی 3 scaled - بیوگرافی علی خدایی: پسر آواز - آواز آکادمی برادران خدایی 2 scaled - بیوگرافی علی خدایی: پسر آواز - آواز

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.