شنبه, 6 مرداد 1403 Saturday, 27 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 42789 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد دیدگاهها : 2422×
جارو برقی خوب چی بخرم؟ (بررسی 5 مدل پرفروش ایرانی و خارجی در سال 1402)
7 خرداد 1403 ساعت: 18:44
شناسه : 281212
5
رپورتاژ آگهی؛

در این مطلب ضمن راهنمای خرید جارو برقی، 5 تا از بهترین جاروبرقی ایرانی و خارجی را به شما معرفی کردیم. مدل های معرفی شده تماما از برندهای مطرح موجود در بازار می باشند.???

پ
پ

بهترین جارو برقی بازار ایران کدام است؟ بهترین مارک جارو برقی ایرانی و خارجی؟ چند نوع جارو برقی داریم و کدام برای چه کاری مناسبه؟ در این بخش ضمن پاسخ به این سوالات 5 تا از پرفروش ترین و بهترین جارو برقی را به شما معرفی خواهیم کرد. تا آخر مطلب همراه ما باشید.

جاروبرقی یکی از مهمترین و ضروری ترین وسایل مربوط به لوازم خانگی برقی و جهیزیه عروس است. با جاروبرقی می توانیم در زمان کم و خیلی راحت محیط را تمیز کنیم. با توجه به اینکه جاروبرقی های موجود در بازار از نظر نوع، قیمت و برند تنوع بسیار زیادی دارند و اینکار ممکن است انتخاب بهترین گزینه را کمی سخت کند. ما سعی کردیم با راهنمای خرید و معرفی بهترین جارو برقی های ایرانی و خارجی موجود در بازار کار انتخاب را برای شما کمی راحت تر کنیم.

بهترین مدل جارو برقی

بهترین جاروبرقی بازار ایران کدام اند؟

5 تا از بهترین جارو برقی بازار ایران اعم از خارجی و ایرانی را در این قسمت به شما معرفی خواهیم کرد. مدل های معرفی شده از برندهای مطرح بازار بوده و همراه با گارانتی عرضه می شوند. پس می توانید با خیالی راحت مطابق با سلیقه و بودجه ای که برای خرید در نظر گرفته اید اقدام به خرید مدل دلخواهتان کنید.

  1. جاروبرقی پاکشوما مدل PVC-5015 G یکی از بهترین جارو برقی از نظر کاربران و خریداران است که کیفیت خوب و قیمت مناسبی دارد. تعداد سه عدد چرخ و سری کار جابجایی و جارو کردن نقاط مختلف را آسان کرده است. استفاده از فیلتر خروجی هپا12 در این مدل از خروج گردوخاک به محیط جلوگیری کرده و هیچگونه آلرژی ایجاد نمی کند و دوستدار سلامتی شماست. این جارو برقی به یک موتور 2500 وات مجهز شده که قدرت مکش فوق العاده ای دارد. شاید تنها ایراد این مدل صدای زیاد آن در دور تند باشد. ضمنا ظاهر شیک و طراحی چشم نواز این محصول در کنار داشتن گارانتی، رنگبندی متنوع و خدمات پس از فروش واقعی از دیگر نقاط قوت آن است. این محصول تا به امروز موفق به کسب رضایتمندی 81 درصدی مشتریان شده است.
  2. جاروبرقی بوش مدل BGL8PRO5 یکی دیگر از جاروبرقی های باکیفیت و خوب موجود در بازار است که تا به امروز فروش بالایی را تجربه کرده است. توجه داشته باشید که جارو برقی های مارک بوش کیفیت بسیار بالایی دارند و کمتر برندی از نظر کیفیت می تواند با محصولات این برند رقابت کند. قدرت موتور 1800 وات است که برای مصارف خانگی تعبیه و طراحی شده است و بدون شک رضایت شما را جلب خواهد کرد. صدا در دور تند 74 دسی بل است که شاید برای برخی افراد آزاردهنده باشد. چنانچه مشکل کمبود بودجه ندارید و به دنبال خرید یک جارو برقی باکیفیت با عمر طولانی هستید این گزینه می تواند یکی از بهترین ها باشد.
  3. جاروبرقی پاناسونیک مدل MC-CG713 در رنگ های بسیار متنوعی تولید شده و برای افرادی که به دنبال خرید جارو برقی با رنگی خاص هستند گزینه ای مناسب می باشد. البته کیفیت جاروبرقی های مارک پاناسونیک در بازار زبانزد است و مشخصا این مدل طبق یک نظرسنجی معتبر موفق به کسب رضایتمندی 78 درصدی مشتریان شده است. موتور 2000 واتی این جارو مکش و قدرت خوبی دارد. همچنین با صدای 65 دسی بل صدای کمتری نسبت به مدل های قبلی تولید می کند.
  4. جاروبرقی فیلیپس مدل FC9170 در ابعاد 420*366*325 میلی متر و با وزن 2.3 کیلوگرم تولید شده است. در ادامه به ویژگی های این مدل اشاره خواهیم کرد. وزن سبکی دارد و جابجایی آن راحت است. قدرت موتور 2200 وات است که مکش بالایی ایجاد می کند. میزان صدا 62 دسی بل است که صدای قابل تحمل و نرمالی برای موتور با توان2200 وات محسوب می شود. از دیگر ویژگی های این محصول می توان به: سیم جمع کن خودکار، نشانگر پر بودن مخزن و داشتن فیلتر خروجی HEPA13 اشاره کرد.
  5. جارو برقی پارس خزر مدل Turbo 2500WB جزو بهترین جارو برقی پارس خزر است که کیفیت بالا و قیمت مناسبی دارد و طبق نظر سنجی انجام شده موفق به کسب رضایتمندی 87 درصدی مشتریان شده است. این مدل در ابعاد 470*270*210 میلی متر تولید شده است. موتور 2400 واتی نشان می دهد که با داشتن مکش قوی بخوبی از پس تمیز کردن کثیفی ها بر می آید. از مهمترین ویژگی های این جاروبرقی می توان به موارد زیر اشاره کرد.
    • دارای فناوری Quattro Power
    •  دارای فیلتر HEPA قابل شستشو
    • لوله خرطومی با روکش کنفی بسیار باکیفیت
    • نشانگر برای نمایش پر شدن کیسه آشغال
    • دارای برچسب انرژی A
    • قابلیت Double Filtration برای تصفیه کامل هوای خروجی به فضای اتاق

 

بهترین مدل جارو برقی

انواع جارو برقی

جارو برقی به انواع مختلف کیسه ای، شارژی، عصایی، مخزن دار، رباتیک و سطلی تقسیم می شوند که در ادامه به توضیح مختصر هر کدام خواهیم پرداخت.

  • جارو برقی کیسه ای: جزو پرفروش ترین نوع جارو برقی است که بیشتر به شکل افقی و دارای چرخ طراحی می شود و برای مصاف خانگی مناسب است. در این نوع جارو برقی زباله ها و کثیفی ها درون کیسه جمع آوری می شوند که باید هر چند وقت یکبار با توجه به میزان مصرف آن را تعویض کنید. البته در برخی مدل ها از کیسه پارچه ای استفاده می شود که می توان بعد از هر بار تخلیه و شستشو مجدد استفاده کرد.
  • جارو شارژی: این نوع جارو برقی ها بیشتر بصورت جمع و جور و در ابعاد کوچک با وزن کم طراحی می شوند تا برای کارهای دم دستی مورد استفاده قرار گیرند. جارو برقی های شارژی در دو نوع دستی و عصایی در بازار وجود دارند.
  • جاروبرقی عصایی: بعد از جاروبرقی های افقی، این نوع جارو برقی بدلیل نوع طراحی و راحتی در استفاده طرفداران زیادی دارد. جارو برقی عصایی یا ایستاده بصورت سیم دار و با برق شهری کار می کند. در برخی مدل ها با جداسازی دستگیره امکان استفاده بعنوان جارو دستی وجود دارد. در جارو برقی عصایی معمولا از موتورهایی با قدرت مکش متوسط و کم صدا استفاده می شود.
  • جارو برقی سطلی: جاروبرقی های سطلی بیشتر در کارواش ها و صنایع مورد استفاده قرار می گیرند. داشتن موتورهای قدرتمند و داشتن مخزن بجای کیسه از مهمترین ویژگی های این نوع جارو برقی است. بدلیل داشتن مخزن دیگر نیاز نیست که نگران تهیه کردن کیسه باشید چرا که با هر بار پر شدن مخزن کافیست تا آن را تخلیه و مجدد استفاده کنید. پیشنهاد می شود قبل از پر شدن کامل مخزن آن را تخلیه کنید تا به موتور فشار وارد نشود.
  • مدل رباتیک: اگر به دنبال خرید یک جارو برقی بروز با امکاناتی خاص می گردید خرید جاروبرقی رباتیک بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. از معروف ترین برندهای تولیدکننده جاروبرقی رباتیک می توان به: شیائومی، رباتیک دریم، رباتیک اکسپروبات، رباتیو لایدستو، مایدیا، یوکومت، انتر، سنکور، روبوراک، فیلیپس و فکر اشاره کرد. اغلب جارو برقی های رباتیک دارای امکاناتی از جمله: قابلیت نقشه برداری، تی کشیدن هوشمند، مسیریابی دقیق و تشخیص موانع، تمیز کردن نقاط غیرقابل دسترس، دارای اپلیکیشن جهت مدیریت و تنظیمات اختصاصی، بسیار کم صدا بدلیل عایق بندی موتور، تشخیص فرش، موکت، موزاییک یا پارکت جهت عملکرد بهتر می باشند.

 

بهترین مدل جارو برقی

سخن آخر

امیدواریم این بخش مورد توجه و پسند شما عزیزان قرار گرفته باشد و توانسته باشیم با معرفی 5 تا از بهترین جارو برقی از برندهای معتبر و شناخته شده و ارائه نکاتی در خصوص خرید این محصول، به این سوال که ” جارو برقی خوب چی بخرم؟ “ پاسخ مناسبی داده باشیم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.