شنبه, 6 مرداد 1403 Saturday, 27 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 42789 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد دیدگاهها : 2422×
راهیابی فیلم کوتاه قربانی ساخته بهمن رادان به فستیوال Riurau اسپانیا
10 خرداد 1403 ساعت: 10:38
شناسه : 281416
2

فیلم کوتاه قربانی Victim اثری از بهمن رادان به نویسندگی سارا مرادی در فستیوال بین المللی RIURAU 2024 اسپانیا منتخب شد.

پ
پ

به نقل از مشاور رسانه ای پروژه, فیلم کوتاه داستانی «قربانی»، «Victim» به کارگردانی «بهمن رادان» و تهیه کنندگی «کمپانی فیلم AD1»  چهارمین حضور بین‌المللی خود را در 13 امین دوره جشنواره بین‌المللی «RIURAU FILM FESTIVAL» اسپانیا تجربه خواهد کرد.

این چهارمین حضور این فیلم در سطح بین المللی است. پیش از این، «Victim» در جشنواره فیلم کوتاه وگان چیفتلیک ترکیه (Vegan Çiftlik Short Film Festival)، 13امین دوره جشنواره فیلم مادیرا کورتاس پرتغال (the Madeira Curtas Film Festival)  برگزیده شده است .همچنین Victim به عنوان برنده یکی از 100 فیلم برتر در فستیوال the Three Acts of Goodness  کالیفرنیا انتخاب شده است.

«قربانی» به نویسندگی سارا مرادی و با بازیRamazan Uzun و Ramazan Öğüt به کارگردانی بهمن رادان در کشور ترکیه ساخته شده است. موسیقی متن اصلی فیلم توسط سیاوش بیگی طراحی و ساخته شده است. همچنین ویرایش و رنگ آمیزی این اثر توسط زهرا رادانفر انجام شده است  و پخش بین المللی آن برعهده شرکت ایران فیلم پورت است .

اسامی فیلم های منتخب امسال در وب سایت رسمی جشنواره RRFF اعلام شد و قرار است قربانی «Victim»  در تاریخ ۲۰ تا ۲۵ آگوست 2024 در منطقه مارینا آلتا در آلیکانته، اسپانیا(Dénia، Xàbia/Jávea و Jesús Pobre)  اکران عمومی شود و در منظر نمایش قرار گیرد.

فیلم کوتاه قربانی Victim به کارگردانی بهمن رادان منتخب فستیوال فیلم کوتاه RIURAU اسپانیا شد

منبع:

https://ad1film.com/victim/

https://riuraufilmfestival.com/relacion-de-cortometrajes-seleccionados-para-el-rrff-2024/

 

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.