جمعه, 7 اردیبهشت 1403 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41452 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • دستگیری 9 حفار غیرمجاز در اشکورات رودسر
    25 دی 1395 - 21:15
    شناسه : 28284
    0

    مجرمانی که قصد حفاری به قصد تحصیل اشیا عتیقه در اشکورات رودسر را داشتند، به همت ضابطین پایگاه حفاظتی میراث فرهنگی شهرستان رودسر دستگیر شدند. به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری گیلان به گزارش «بامردم»،؛ بر اساس گزارش واصله از مخبرین محلی مبنی بر حفاری غیرمجاز در یکی از روستاهای […]

    پ
    پ

    مجرمانی که قصد حفاری به قصد تحصیل اشیا عتیقه در اشکورات رودسر را داشتند، به همت ضابطین پایگاه حفاظتی میراث فرهنگی شهرستان رودسر دستگیر شدند.

    به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری گیلان به گزارش «بامردم»،؛ بر اساس گزارش واصله از مخبرین محلی مبنی بر حفاری غیرمجاز در یکی از روستاهای اشکورات رودسر ؛ پرسنل یگان حفاظت مستقر در منطقه به محل وقوع جرم اعزام و بلافاصله 9تن از مجرمان را دستگیر نمودند.

    در بازرسی از4 خودروی این متهمان ادوات حفاری کشف شد و حفاران که در همان مراحل ابتدایی به جرم خود اعتراف نموده بودند، جهت تشکیل پرونده قضایی و رسیدگی به بزه انتسابی به مرجع قضایی شهرستان رودسر ارجاع داده شدند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.