شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41368 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • لاهیجان مستعد نامزد شدن در سومین دوره پایتخت کتاب کشور
    26 دی 1395 - 11:00
    شناسه : 28340
    0

    مدیریت یکپارچه شهری میتواند در راستای توسعه فرهنگی و ترویج کتابخوانی از مشارکت نهادهای دولتی و غیر دولتی بهره مند شده و با برنامه ریزی مدون و با نگاه به آینده شرایط را برای ارتقای سطح فرهنگ کتابخوانی فراهم سازد . به گزارش «بامردم»، اولین نشست انسجام بخشی به فعالیت های فرهنگی و هنری شهر […]

    پ
    پ

    مدیریت یکپارچه شهری میتواند در راستای توسعه فرهنگی و ترویج کتابخوانی از مشارکت نهادهای دولتی و غیر دولتی بهره مند شده و با برنامه ریزی مدون و با نگاه به آینده شرایط را برای ارتقای سطح فرهنگ کتابخوانی فراهم سازد .

    به گزارش «بامردم»، اولین نشست انسجام بخشی به فعالیت های فرهنگی و هنری شهر لاهیجان با موضوع کتاب و کتابخوانی به ریاست مهندس سید محمد احمدی فرماندار شهرستان لاهیجان تشکیل شد .

    در این نشست که با هدف فراهم کردن شرایط و بهره گیری از امکانات و ظرفیت های شهر لاهیجان به عنوان “گزینه پایتخت کتاب “در کشور تشکیل شد مهندس احمدی ضمن برشمردن فواید و ارزشهای کتابخوانی و ارایه پشنهادات خلاقانه ، نوین و اجتماع محور شهری  اعلام نمودند .نماد های کتاب در شهرها کم بوده و این مسئله در اکثر شهرها مشهود است . مدیریت یکپارچه شهری میتواند در راستای توسعه فرهنگی و ترویج کتابخوانی از مشارکت نهادهای دولتی و غیر دولتی بهره مند شده و با  برنامه ریزی مدون و با نگاه به آینده شرایط را برای ارتقای سطح فرهنگ کتابخوانی فراهم سازد .

    ایشان در ادامه  لاهیجان را شهر مستعد برای نامزد  شدن در سومین دوره پایتخت کتاب در کشور  دانسته اما متذکر شدند عنوان هایی همچون شهر گردشگری یا شهرهوشمند بار حقوقی برای شهر خواهد داشت لذا باید بتوانیم ضمانت اجرایی هم فراهم ساخته  و فقط به عنوان ها و القاب  اکتفا نکنیم .

    لازم به ذکر است از میان شهرهای متقاضی در کشور 15 شهر در مرحله اول و 5 شهر در مرحله نیمه نهایی و یک شهر در مرحله نهایی توسط هیئت داوران  انتخاب و شهر برگزیده به عنوان پایتخت کتاب کشور  در رقابت فشرده برای معرفی پایتخت جهانی کتاب نامزد خواهد شد .

    گفتنی است در این جلسه رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی،شهردار وسایر اعضاءگزارش عملکرد وپیشنهادات خود را در زمینه کتاب وکتابخوانی ارائه نمودند.

    3 1 - لاهیجان مستعد نامزد شدن در سومین دوره پایتخت کتاب کشور - hofhv 4 1 - لاهیجان مستعد نامزد شدن در سومین دوره پایتخت کتاب کشور - hofhv 2 2 - لاهیجان مستعد نامزد شدن در سومین دوره پایتخت کتاب کشور - hofhv

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.