شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41377 تعداد نوشته های امروز : 12 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • آیت الله هاشمی جرات انتقاد کردن داشت | کاش اصولگرایان به اصول پایبند باشند | میراث آیت الله هاشمی اخلاق،وحدت و برگشت به مردم است
    26 دی 1395 - 15:43
    شناسه : 28347
    0

    دکتر سبحان بهرامی فعال سیاسی رامسر در مراسم گرامیداشت حضرت آیت الله هاشمی: حرفهایی که از پشت تریبون ها زده میشود باید با رویکرد مردم و حفظ نظام باشد. به گزارش «بامردم»، یک عضو شورای مرکزی اصلاح طلبان رامسر در مراسم گرامیداشت رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی که در مسجد امام حسن مجتبی سرولات شهرستان […]

    پ
    پ

    سبحان بهرامی - آیت الله هاشمی جرات انتقاد کردن داشت | کاش اصولگرایان به اصول پایبند باشند | میراث آیت الله هاشمی اخلاق،وحدت و برگشت به مردم است - hofh
    دکتر سبحان بهرامی فعال سیاسی رامسر در مراسم گرامیداشت حضرت آیت الله هاشمی: حرفهایی که از پشت تریبون ها زده میشود باید با رویکرد مردم و حفظ نظام باشد.

    به گزارش «بامردم»، یک عضو شورای مرکزی اصلاح طلبان رامسر در مراسم گرامیداشت رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی که در مسجد امام حسن مجتبی سرولات شهرستان رودسر برگزار شد با بیان اینکه هاشمی تاریخ انقلاب است گفت : مراسم بی نظیر تشییع جنازه و مراسماتی که در یک هفته اخیر در کشور برگزار شد نشان داد که مردم قدر خادمین خود را خوب میدانند

    دکتر سبحان بهرامی افزود : مرگ پایان زندگی نبوده و برکت انسانها فقط مختص حیات نیست

    وی با اشاره به اینکه ما گاهی یادمان میرود باید بنده خدا باشیم گفت: رسیدن به مرحله بندگی خدا بسیار سخت است اما اگر کسی به این مرحله برسد خداوند تمام محبتش را شامل حالش میکند

    این فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: آنهایی که تا دیروز دشمن آیت الله هاشمی بودند حالا از ایشان تعریف میکنند که ما از این اصلاح حرکت های پیشین استقبال میکنیم.

    بهرامی به کمکهای مالی آیت الله هاشمی قبل و بعد از انقلاب جهت شکل گیری نهضت اشاره کرد و گفت: برخی ها از ابتدای انقلاب هرچه توانستند علیه آیت الله هاشمی تهمت زدند و اورا کاخ نشین معرفی کردند و حالا مشخص که ایشان به دعوت امام خمینی در منزلی استیجاری درکنار امام (ره)حضور یافتند و تا پایان عمر در آن خانه زندگی میکردند

    این دکتری اخلاق حرفه ای با بیان اینکه زندگی اخلاقی و آزاد تحت تاثیر هیچ کنش درونی و بیرونی قرار نمیگیرد اذعان داشت: بندگان خدا در عبادت به سه گروه تقسیم می شوند که برخی برای امیال دنیوی،برخی برای رسیدن به بهشت و برخی خدارا برای خدا عبادت میکنند.

    وی افزود:آیت الله هاشمی در بزنگاه ها موضع هایی میگرفت که خیلی ها منتقدش می شدند.

    بهرامی گفت: هوش ، توانمندی مدیریت،پشتیبانی و وحدت آفرینی از ویژگی های آیت الله هاشمی بود که باعث شد حضرت امام (ره) لقب و مسئولیت فرمانده جنگ را به ایشان بسپرد.

    این مدیر دولت اصلاحات با اشاره به ارتباط نزدیک آیت الله هاشمی و امام خمینی گفت: هاشمی در حلقه اول امام (ره) قرار داشت و تنها کسی بود که در آن حلقه اول جرات انتقاد به امام خمینی (ره) را نیز داشت.

    وی گفت:در موضوع آیت الله منتظری ، آیت الله هاشمی نزد امام گریه کرد تا آن نامه منتشر نشود و از امام خواست فرصت دهند تا موضوع با گفتگو حل شود.

    دکتر سبحان بهرامی با بیان اینکه در صلح جنگ 8ساله آیت الله هاشمی ولایتمداری را نشان داد اظهار کرد: آیت الله هاشمی از حضرت امام خواست تا خودش اعلام صلح کند که اگر روزی اتفاقی افتاد تقصیر بر گردن امام نیفتد.

    این عضو شورای مرکزی اصلاح طلبان رامسر با ارائه توضیحاتی در خصوص مسئله زندانی شدن فرزند آیت الله هاشمی رفسنجانی گفت: بندگی خدا این است که ایشان از فرزندشان میگذرند تا یکسری اصول حفظ شود.

    وی در بخش دیگری به میراث برجای مانده از هاشمی اشاره کرد و با بیان اینکه برگزاری مراسم های گرامیداشت آیت الله هاشمی یک ادای دین به شخصی است که برای حفظ نظام سوخت و صبوری کرد اذعان داشت: آیت الله منتظری،آیت الله املشی و آیت الله هاشمی رفسنجانی بیشترین شکنجه را در زندان ها گذراندند.

    وی افزود: از آیت الله هاشمی بیش از 20جلد کتاب و تفسیر قرآن برجای مانده است که از جوانان میخواهم به آنها رجوع نموده و مطالعه کنند.

    بهرامی با بیان اینکه میراث هاشمی اصولی رفتار کردن است،منظور از اصول را اصولگرایی ندانست و گفت: ای کاش اصولگرایان به این اصول پایبند بودند.

    وی افزود : نیاز جامعه ما اخلاق است که متاسفانه رو به فراموشی می رود.

    بهرامی گفت: آنهایی که حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی را آمریکایی میخواندند و میگفتند در کاخ زندگی میکند و تیم پزشکی همیشه همراهش است چگونه میخواهند در آخرت پاسخگو باشند

    این فعال سیاسی به قسمت هایی از وصیت نامه منتشر شده حضرت آیت الله هاشمی اشاره و با بیان اینکه پس از انقلاب یک ریال به سرمایه آیت الله هاشمی افزوده نشد گفت: میراث حضرت آیت الله هاشمی اخلاق، وحدت و برگشت و توجه به مردم است.

    بهرامی افزود : تفکر و میراث آیت الله هاشمی برگرفته از تفکر امام علی(ع) است.

    این دکتری اخلاق حرفه ای در بخش دیگری با بیان اینکه تریبون ها امانت خداوند است و روزی باید برای آن پاسخ بدهیم اظهار داشت: حرفهایی که ازپشت تریبون ها زده می شود باید با رویکرد مردم و حفظ نظام باشد.

    بهرامی در پایان با اشاره به اینکه مردم خدمات را درک میکنند وقدرت تحلیل دارند گفت: همه گروه ها در مراسم تشییع آیت الله هاشمی شرکت داشتند و هرکدام با امنیت شعارهایی نیز دادند اما ثابت کردند که وحدت دارند.

    photo 2017 01 15 12 58 21 - آیت الله هاشمی جرات انتقاد کردن داشت | کاش اصولگرایان به اصول پایبند باشند | میراث آیت الله هاشمی اخلاق،وحدت و برگشت به مردم است - hofh photo 2017 01 15 12 58 18 - آیت الله هاشمی جرات انتقاد کردن داشت | کاش اصولگرایان به اصول پایبند باشند | میراث آیت الله هاشمی اخلاق،وحدت و برگشت به مردم است - hofh photo 2017 01 15 12 58 14 - آیت الله هاشمی جرات انتقاد کردن داشت | کاش اصولگرایان به اصول پایبند باشند | میراث آیت الله هاشمی اخلاق،وحدت و برگشت به مردم است - hofh photo 2017 01 15 12 58 10 - آیت الله هاشمی جرات انتقاد کردن داشت | کاش اصولگرایان به اصول پایبند باشند | میراث آیت الله هاشمی اخلاق،وحدت و برگشت به مردم است - hofh


    منبع: رامسر خبر | انتشاردهنده: علیرضا پرندوش

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.