جمعه, 7 اردیبهشت 1403 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41452 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • نخستین جلسه منتخب مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس دهم شورای اسلامی با دانشگاه آزاد لاهیجان
    15 فروردین 1395 - 20:31
    شناسه : 2854
    0

    اختصاصی با مردم/ صبح امروز نخستین جلسه منتخب مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس دهم شورای اسلامی با رییس و هیات رییسه دانشگاه آزاد واحد لاهیجان در محل جلسات حوزه ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان برگزار شد. به گزارش خبرنگار خبرگزاری بامردم از لاهیجان، دکتر سهراب کرد رستمی رییس دانشگاه آزاد واحد لاهیجان در […]

    پ
    پ

    دکتر نیکفر دانشگاه آزاد لاهیجان (8)

    اختصاصی با مردم/ صبح امروز نخستین جلسه منتخب مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس دهم شورای اسلامی با رییس و هیات رییسه دانشگاه آزاد واحد لاهیجان در محل جلسات حوزه ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان برگزار شد.

    به گزارش خبرنگار خبرگزاری بامردم از لاهیجان، دکتر سهراب کرد رستمی رییس دانشگاه آزاد واحد لاهیجان در این جلسه ضمن خوش آمد گویی، تبریک سال نو و معرفی اجمالی واحد لاهیجان گفت : دانشگاه آزاد لاهیجان امروز این افتخار را دارد که با دارا بودن بیش از۹۵۰۰ دانشجو و بیش از ۱۰۰ رشته در مقطع کارشناسی  ۱۹ رشته دکتری، ۷۹رشته کارشناسی ارشد نقش مهمی را در بخش آموزش عالی کشور ایفا کند.

    وی افزود : این دانشگاه با داشتن بیش از 500 کارمند و عضو هیات علمی بزرگترین مجموعه انسانی بخش خصوصی شهرستان را دارا می باشد و به همین دلیل نقش مهم این واحد دانشگاهی در توسعه، اشتغال، آموزش و … شهرستان لاهیجان قابل چشم پوشی نیست.

    رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان در مورد توسعه و افزایش رشته های این واحد تصریح کرد : با وجود ظرفیت ها و پتانسیل های موجود این دانشگاه در یک سال اخیر بیش از 100 رشته در مقاطع مختلف تحصیلی در این واحد مصوب و دایر شده است که نسبت به قبل از این تاریخ تقریبا بیش از 2 برابر شده است.

    کرد رستمی همچنین در مورد رشته های علوم پزشکی افزود : هم اکنون واحد لاهیجان دو رشته پرستاری و علوم آزمایشگاهی در این مجموعه بیشتر ندارد و این واحد دانشگاهی تمامی پتانسیل ها و امکانات و ابزار های لازم جهت دایر کردن رشتته های پزشکی را دارا است اما متاستفانه علی رغم تمامی تلاش های انجام شده به دلایلی نتوانسته ایم این رشته ها را تصویب کنیم که امیدواریم با همکاری های جناب عالی این مهم در دوره نمایندگی شما به ثمر برسد.

    در ادامه این جلسه هر یک از معاونین و هیات رییسه مطالب و توضیحاتی را پیرامون حوزه کاری خود بیان کردند.

    در ادامه منتخب مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس دهم شورای اسلامی ضمن تبریک سال نو به اعضای حاضر در این جلسه با بیان اینکه امیدواریم کارنامه ای قابل دفاعی در مقابل این مردم؛ که ولی نعمت ما هستند داشته باشم اظهار داشت: امیدوارم اگر یک روز هم در این جایگاه قرار گرفتم، بتوانم از آن یک روز دفاع کنم.

    ذبیح نیکفر با بیان این که همه آنچه که داریم حاصل تلاش ها و زحمات گذشتگان ما است تصریح کرد : جایگاه نمایندگی جایگاه حقیقی نیست، جایگاهی حقوقیست؛ دیروز فرد دیگری بود امروز بنده خدمت مردم هستم و فردا فردی دیگر، این جایگاه ماندنی نیست مهم آن است از این فرصت درست استفاده شود و با برطرف کردن عیوب و با همدلی و همزبانی آینده روشن و موفقی را برای آینده شهرستان و کشورمان بسازیم.

    وی افزود : امروزه نقش دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان در توسعه علمی، فرهنگی و … شهرستان چشم پوشیده نیست و امیدواریم روز به روز بر موفقیت های این واحد دانشگاهی که موفقیت شهرستان محسوب می شود افزوده شود.

    منتخب مردم لاهیجان و سیاهکل همچنین در رابطه با تصویب رشته های پزشکی گفت :  با توجه به این که رشته تحصیلی خودم نیز می باشد بنده تمام تلاش خودم را خواهم کرد تا انشاا… بتوانیم رشته های علوم پزشکی را در این دانشگاه دایر کنیم چرا که باور دارم با وجود این فضای آموزشی بسیار بزرگ و این پتانسیل ها، حق این شهرستان است که این رشته ها را نیز داشته باشد.

    ذبیح نیکفر در پایان گفت : انشاا… بتوانیم از تمامی ظرفیت های موجود در لاهیجان به خصوص سیاهکل و تمامی سرمایه های انسانی و جوانانمان در توسعه و پیشرفت هرچه بیشتر این شهرستان استفاده کنیم و امیدوارو و باور دارم که موفق نیز خواهیم بود.

    در ادامه حاضرین پس از حضور در مزارشهدای گمنام دانشگاه وتجدید عهد با آرمانهای امام و انقلاب، با حضور در مسجد دانشگاه در نماز جماعت ظهر و عصر شرکت کردند.

    برای مشاهده تصاویر در سایز بزرگتر بر روی آن کلیک کنید.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.