چهارشنبه, 5 اردیبهشت 1403 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41427 تعداد نوشته های امروز : 8 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • کشف بیش از 2700 حلقه سی دی غیر مجاز در لاهیجان
    27 دی 1395 - 16:24
    شناسه : 28563
    0

    فرمانده انتظامی لاهیجان از کشف بیش از ۲هزار و ۷۰۰ حلقه سی دی غیرمجاز در این شهرستان خبر داد. به گزارش «بامردم»، سرهنگ پاسدار محمود قاسمی، با اعلام این خبر افزود: در راستای طرح جمع اوری محصولات مخرب ضدفرهنگی، اجرای این طرح به طور ویژه در دستور کار پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان لاهیجان […]

    پ
    پ

    محمود قاسمی فرمانده نیروی انتظامی لاهیجان 1 - کشف بیش از 2700 حلقه سی دی غیر مجاز در لاهیجان - سرهنگ پاسدار محمود قاسمی

    فرمانده انتظامی لاهیجان از کشف بیش از ۲هزار و ۷۰۰ حلقه سی دی غیرمجاز در این شهرستان خبر داد.

    به گزارش «بامردم»، سرهنگ پاسدار محمود قاسمی، با اعلام این خبر افزود: در راستای طرح جمع اوری محصولات مخرب ضدفرهنگی، اجرای این طرح به طور ویژه در دستور کار پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان لاهیجان قرار گرفت.

    وی در ادامه افزود: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان لاهیجان طی بازدید از دو واحد خدمات کامپیوتری ۲هزار و ۷۱۲ حلقه سی دی غیرمجاز کشف و به همراه متهمین جهت سیر مراحل قانونی به مقر دلالت دادند.

    وی در ادامه با اشاره به اینکه واحدهای مذکور پلمپ شدند، افزود: امروز دشمنان از طریق جنگ نرم، فضای مجازی و سایبری، فرهنگ جامعه را هدف قرار داده و مبارزه با این چنین دشمنی هوشیاری مسئولین و خانواده ها را طلب میکند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.