جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41365 تعداد نوشته های امروز : 8 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • بهره برداری از 11 پروژه عمرانی با سرمایه گذاری 4میلیارد و 160میلیون تومان در دهه فجر امسال
    27 دی 1395 - 16:49
    شناسه : 28608
    0

    حسین بائوج لاهوتی شامگاه یکشنبه در برنامه لوجنک پخش سیمای جمهوری اسلامی ایران مرکز گیلان در مورد امکانات، نیازمندیها و مشکلات مردم در حوزه های مختلف پاسخ داد. به گزارش «بامردم»، شهردار کلاچای در مورد وضعیت خیابان آیت الله کاشانی و استقرار تاکسی ها در این منطقه افزود: بر اساس آخرین مصوبه شورای ترافیک ایستگاه […]

    پ
    پ

    بائوج لاهوتی - بهره برداری از 11 پروژه عمرانی با سرمایه گذاری 4میلیارد و 160میلیون تومان در دهه فجر امسال - ایستگاه تاکسی در خیابان آیت الله کاشانی

    حسین بائوج لاهوتی شامگاه یکشنبه در برنامه لوجنک پخش سیمای جمهوری اسلامی ایران مرکز گیلان در مورد امکانات، نیازمندیها و مشکلات مردم در حوزه های مختلف پاسخ داد.

    به گزارش «بامردم»، شهردار کلاچای در مورد وضعیت خیابان آیت الله کاشانی و استقرار تاکسی ها در این منطقه افزود: بر اساس آخرین مصوبه شورای ترافیک ایستگاه تاکسی به بالا دست این خیابان (مرکز شهر) منتقل، بطوریکه این فرایند رضایتمندی مردم و رانندگان تاکسی را به دنبال داشته است.

    وی با اشاره به نگرانی در خصوص وضعیت ایستگاه تاکسی در خیابان آیت الله کاشانی تصریح کرد: این دغدغه پیشتر نیز وجود داشت و تلاش ما بر این بود که این مهم را به یک سرانجام مطلوب که بتواند منافع مردم و رانندگان تاکسی را تامین کند برسانیم که خوشبختانه با استقبال عمومی همراه بود، اما مشکلاتی که در مجموعه حمل و نقل محور کلاچای_رحیم آباد وجود دارد با وجود اینکه خود دارای پارکینگ هستند تلاش کنند مشکل خود را برطرف کنند.

    بائوج لاهوتی با یادآوری این مطلب که گاها تداخل کاری بین رانندگان تاکسی و رانندگان خط کلاچای_رحیم آباد وجود دارد بیان داشت : این مهم جزء وظایف راهنمایی و رانندگی است و آنها باید در این زمینه با اعمال قانون و نظایر آن این مشکل را رفع کنند.

    شهردار کلاچای عملکرد پلیس راهور را در منطقه ستود و گفت : پلیس در برقراری نظم و امنیت و رفع مشکلات ترافیکی گام های بلندی برداشته و با وجود محدود بودن نیروهای پلیس کار آنان راضی کننده است و انتظار داریم رانندگان هم به قواعد و مقررات راهنمایی احترام بگذارند.

    بائوج لاهوتی با تاکید بر این مطلب که هر مصوبه ای که در شورای ترافیک به تصویب می رسد قبلا کارشناسی دقیق و هدفمند روی آن صورت میگیرد تصریح کرد : خوشبختانه بین شهرداری و پلیس راهور تعامل و هماهنگی خوبی برقرار است که نتیجه این اقدامات دو سویه رضایتمندی مردم را در پی داشته است که نمونه بارز آن را در ساماندهی ایستگاه تاکسی خیابان آیت الله کاشانی شاهد هستیم.

    شهردار کلاچای در بخش دیگری در روی خط خبر برنامه لوجنک از گشایش و بهره برداری از 11 پروژه عمرانی به میمنت دهه فجر امسال در این شهر خبر داد.

    بائوج لاهوتی حجم سرمایه گذاری برای انجام این پروژه ها را که شامل ساختمان اداری شهرداری، روکش آسفالت، پایانه مسافربری و چند طرح دیگر است 4میلیاردو160میلیون تومان اعلام کرد و افزود : خوشبختانه امسال در بخش آسفالت جهش خوبی داشتیم و تلاش ما بر این است با انجام زیرساخت ها روند توسعه شهر را به بهترین شکل ممکن ارتقا ببخشیم.


     منبع: روابط عمومی | انتشاردهنده: علیرضا پرندوش

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.