×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 5 خبر

نشست مسوولان کمیته های ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان لاهیجان در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد 28 - باید برنامه هاي مربوط به دهه فجر مردم محور باشند | نباید فضایی ایجاد شود که عده ای جای نقد های سازنده، تخریب را در پیش گیرند - اخبار لاهیجان

فرماندار لاهیجان با بیان اینکه دهه فجر فرصت مغتنمی برای تبیین ارزش‌های انقلاب اسلامی به نسل جوان است، افزود: مسئولین نیز می بایست در ایام مبارک دهه فجر در میان مردم حضور پیدا کنند و دوش به دوش مردم پیروزی انقلاب را جشن بگیرند تا مردم به دلگرمی همین مسئولین در صحنه ها حضور پیدا کنند و از انقلاب و آرمانهای آن دفاع نمایند.

فرماندار لاهیجان در نشست مسوولان کمیته های ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان لاهیجان (+گزارش تصویری) با بیان اینکه یکی از مهم ترین ایام در طول سال را در پیش داریم، اظهار داشت: مهم ترین ایام و رویداد ها را در دهه فجر خواهیم داشت، این دهه یک جشن ملی است که یاد آور هویت و عزت و آرمان های انقلاب برای ما می باشد.

سید محمد احمدی افزود: حادثه انقلاب شکوهمند اسلامی یکی از بزرگترین حوادث قرن اخیر بود که همه ارکان بشریت را تحت تاثیر خود قرار داد، دهه فجر دوره ای ارزنده و پر از خاطرات تلخ و شیرین برای همه است و هرکدام از ما از آن ایام خاطراتی داریم.

وی تصریح کرد: ما خون های زیادی را نثار درخت انقلاب کرده ایم لذا همه ما باید تلاش کنیم که ایثارگری های شهداء را زنده نگهداریم می بایست پیام انقلاب را هم برای خود و هم نسل جدید یادآور شویم و این ها مسئولیت ها و وظایف ما را بیشتر خواهد کرد چرا که می بایست به گونه ای برنامه ریزی کنیم که پیام انقلاب به نسل های جدید، به درستی انتقال داده شود.

این مقام مسئول با بیان اینکه دهه فجر فرصت مغتنمی برای تبیین ارزش‌های انقلاب اسلامی به نسل جوان است، افزود: مسئولین نیز می بایست در ایام مبارک دهه فجر در میان مردم حضور پیدا کنند و دوش به دوش مردم پیروزی انقلاب را جشن بگیرند تا مردم به دلگرمی همین مسئولین در صحنه ها حضور پیدا کنند و از انقلاب و آرمانهای آن دفاع نمایند.نشست مسوولان کمیته های ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان لاهیجان در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد 31 - باید برنامه هاي مربوط به دهه فجر مردم محور باشند | نباید فضایی ایجاد شود که عده ای جای نقد های سازنده، تخریب را در پیش گیرند - اخبار لاهیجان

فرماندار لاهیجان با اشاره به اهمیت هرچه باشکوه تر برگزار شدن جشنها و مراسمات دهه فجر گفت:  امروز به برکت انقلاب اسلامی به جایگاهی رسیدیم که ایران اسلامی نقطه امید کشورهای اسلامی و حتی ملل مستضعف جهان است و مایه افتخار جهان تشیع می باشد که این جز عنایت پروردگار نیست.

وی تاکید کرد: همه مراسم ها و برنامه ها باید در قالب ستاد دهه فجر انجام و بصورت کارجمعی مانند برگزاری برنامه های هفته دولت و ایام الله های دیگر که تاکنون به خوبی انجام شده، برگزار شود.

احمدی خاطرنشان کرد: هرچه برنامه های دهه فجر مردمی تر باشد، شور و شعف بیشتری در بین مردم ایجاد می کند، باید کاری کنیم برنامه های مربوط به ایام ا… دهه فجر مردم محور باشند و در برنامه های امسال باید به دنبال ایجاد شور و نشاط اجتماعی باشیم.

فرماندار لاهیجان گفت: همه ایام الله ها و دهه ها هویتش را از انقلاب اسلامی و دهه فجر می گیرند، پس تکلیف است که از تمام ظرفیت و توان در برگزاری این ایام استفاده شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان لاهیجان تصریح کرد: دهه فجر امسال از حساسیت و شور نشاط بیشتری برخوردار است چرا که در ماه های نزدیک به انتخابات هستیم حضور گسترده و باشکوه مردم در انتخابات، دشمن را نا امید خواهد کرد و با سربلندی ملت ایران، برگ زرین دیگری بر افتخارات کشور افزوده خواهد شد؛ در واقع دهه فجر فرصت و پیش زمینه مناسبی برای حضور گسترده مردم در انتخابات خواهد بود.

 وی ادامه داد: باید برنامه ریزی ها و برنامه هایمان را طوری پیش ببریم که یک انتخابات سالم و با شکوهی را  برگزار کنیم، اما نباید فضایی ایجاد شود که عده ای جای نقد های سازنده، تخریب ها را در پیش گیرند و ما قطعا این اجازه را نخواهیم داد.

فرماندار لاهیجان در پایان با اشاره به گذشت یک سال از اجرای برجام، اظهار داشت: موفقیت دولت در مذاکرات هسته ای و اجرای برجام  موجب تسریع حرکت جامعه به سوی توسعه شده است، اکنون هوش و عقلانیت دولت تدبیر و امید در سایه حمایت های مقام معظم رهبری و وفاداری و شکیبایی ملت ایران، برای حفظ عزت ایران اسلامی و دفاع از ارزشها و آرمانهای انقلاب، به بار نشسته و اکنون در آستانه دهه مبارک فجر، سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را در حالی جشن می گیریم که با این موفقیت و اتکاء به اقتصاد مقاومتی، دستاورد های فراوانی را برای ما داشته است.

نشست مسوولان کمیته های ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان لاهیجان در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد 9 - باید برنامه هاي مربوط به دهه فجر مردم محور باشند | نباید فضایی ایجاد شود که عده ای جای نقد های سازنده، تخریب را در پیش گیرند - اخبار لاهیجان
معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار لاهیجان نیز در این جلسه گفت: اجرای تمامی برنامه های دهه فجر در بخش های مرکزی و رودبنه متمرکز شده که توسط ستاد دهه فجر مدیریت می شود .
محمدرضا قربانی افزود: جلسات و برنامه های مربوط به دهه فجر را نباید در پیچ و خم اداری محدود کنیم و با تجربه جدیدی که در برگزاری مراسم ارتحال مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی داشتیم، این کار را نیز باید به مردم واگذار شود.
وی تصریح کرد: ۱۱ کمیته از ۱۹ کمیته، فعالیت های خوبی در برگزاری ایام الله دهه فجر بر عهده دارند.

نشست مسوولان کمیته های ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان لاهیجان در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد 10 - باید برنامه هاي مربوط به دهه فجر مردم محور باشند | نباید فضایی ایجاد شود که عده ای جای نقد های سازنده، تخریب را در پیش گیرند - اخبار لاهیجان
فرمانده سپاه شهرستان لاهیجان نیز در سخنانی اجرای ۵۵ برنامه ، شش یادواره شهدا ، یادواره پنج شهید انقلاب اسلامی و افتتاح واحدهای محرومین را از جمله برنامه های دهه فجر در سپاه و پایگاه های مقاومت اعلام کرد.
سرهنگ ناصر پورکریمی اجرای برنامه های متنوع ورزشی ، دیدار با خانواده های شهیدان و اعزام دانش آموزان به راهیان نور را از دیگر برنامه های امسال دهه فجر ذکر کرد.

نشست مسوولان کمیته های ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان لاهیجان در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد 25 - باید برنامه هاي مربوط به دهه فجر مردم محور باشند | نباید فضایی ایجاد شود که عده ای جای نقد های سازنده، تخریب را در پیش گیرند - اخبار لاهیجان
بر اساس گزارش دیگری شهرداری این شهر فعالیت فضاسازی و تزئینات ایام دهه فجر را آغاز کرده است.
مسئولیت کمیته فضاسازی و تزئینات ستاد دهه مبارک فجر لاهیجان بر عهده شهرداری این شهر است و واحدهای خدمات شهر، تاسیسات، فضای سبز و سایر اداره های اجرایی از اواسط دی ماه جاری فعالیت خود را برای زیباسازی و تزیین شهر لاهیجان آغاز کرده اند.
شهرداری لاهیجان با تدارکات لازم و تلاش شبانه روزی در پی بهترین فضاسازی شهر در ایام پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران است و با تلاش کارکنان واحدهای مختلف شهرداری و فضا سازی سطح شهر، لاهیجان آماده برگزاری جشن های پیروزی انقلاب اسلامی خواهد شد.
شهرستان لاهیجان با دو بخش مرکزی و رودبنه، در ۴۰ کیلومتری شرق مرکز استان گیلان واقع است. | ایرنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.