×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 16 خبر

سردار علیزاده اظهار کرد: هاشمی در دوران سازندگی در زیرساخت‌ها و بازسازی مناطق آسیب دیده به‌خوبی عمل کرد اما نکته منفی در این زمان کنار گذاشتن نیروهای انقلابی بود که موجب بروز زاویه‌ای از درون انقلاب شد.

به گزارش ندای گیلان به نقل از تسنیم؛سردار نظرعلی علیزاده امشب در حسینیه شهدای گمنام سپاه قدس گیلان در رشت ضمن عرض تسلیت به‌مناسبت رحلت یار دیرین امام(ره) و انقلاب اظهار داشت: امیدوارم خداوند متعال وی را با شهدا محشور کند و مورد عفو و بخشش خویش قرار دهد.

رئیس مجمع عالی بسیجیان استان گیلان به شخصیت هاشمی رفسنجانی اشاره کرد و افزود: پس از رحلت آقای هاشمی شبهه‌هایی در ذهن برخی افراد به‌وجود آمد که موجب ایجاد تحلیل نادرستی شد و واقعیت را برای عده‌ای پنهان کرد.

وی با بیان اینکه هاشمی پیش از انقلاب، پس از پیروزی آن و در دوره‌های انقلاب نقش آفرینی کرده است تصریح کرد: وی زحمات طاقت فرسایی در زمان انقلاب جهت حمایت از مبارزان و انقلابیون متحمل شده است اما برخی طوری او را معرفی می‌کنند که گویی هیچ نقشی نداشته است.

سردار علیزاده با بیان اینکه هاشمی رفسنجانی در زمان تثبیت انقلاب نیز نقش به‌سزایی ایفاء کرد افزود: در اواخر انقلاب نیز امام(ره) وی را به سمت فرماندهی جنگ منصوب کرد و او در بخش پشتیبانی از دفاع مقدس نقش آفرینی کرد.

رئیس مجمع عالی بسیجیان استان گیلان گفت: هاشمی در دوران سازندگی در زیرساخت‌ها و بازسازی مناطق آسیب دیده به‌خوبی عمل کرد اما نکته منفی در این زمان کنار گذاشتن نیروهای انقلابی بود که موجب بروز زاویه‌ای از درون انقلاب شد.

علیزاده با بیان اینکه کسی منکر شخصیت انقلابی و مذهبی آقای هاشمی نیست متذکر شد: نکته حائز اهمیت این است که صدا و سیما در انعکاس چهره هاشمی تنها نکات مثبت او را برجسته کرده و در این امر بسیاری از یاران وی به زعم خود این جریان را مطرح کردند.

وی این امر را موجب ایجاد شبهاتی دانست و مطرح کرد: این ظلم به هاشمی است که عده‌ای از رحلت او برای سیلی زدن به ارزش‌های انقلاب استفاده می‌کنند و از این شبهات برای خود بازار کسب و کار راه انداخته‌اند.

وی ضمن تقدیر از مردم متدین و انقلابی جهت حضور در مراسم خاکسپاری هاشمی رفسنجانی تصریح کرد: مردم انقلابی با وجود تمام مشکلات در میدان حضور داشتند و دهان خناسانی که حتی از پیکر او علیه نظام استفاده کردند را بستند.

سخنگوی شورای اصولگرایان گیلان در انتخابات ۹۴ با بیان اینکه پیام رهبر انقلاب منصفانه‌ترین نوع برخورد با هاشمی بود یاد آور شد: امروز رحلت هاشمی بازاری برای کسب و کار عده‌ای شده و چوب لای چرخ انقلاب می‌کنند اما این ظلم به خود هاشمی است.

رئیس مجمع عالی بسیجیان گیلان با اشاره به اینکه تلاش دشمن ایجاد دو قطبی در جامعه است افرود: در بحث رحلت هاشمی نیز دشمن به‌دنبال ایجاد دو قطبی است و ما نباید این اجازه را به دشمن بدهیم و نیروهای انقلابی نباید از آرمان‌های انقلابی کوتاه بیایند.


 منبع: ندای گیلان | انتشاردهنده: علیرضا پرندوش

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.