چهارشنبه, 5 اردیبهشت 1403 Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41419 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2371×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • آیت الله هاشمی رسماً انتساب توئیت جنجالی را به خود تکذیب کرد
    16 فروردین 1395 - 14:31
    شناسه : 2900
    0

    رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در مورد توئیت جنجالی اخیر توضیحاتی ارائه داد. به گزارش خبرگزاری با مردم، آیت الله هاشمی در دیدار دکتر محسن رضایی و مدیران دبیرخانۀ مجمع به صراحت از این توییت تبری جستند و انتساب آن را تکذیب کردند. آیت الله هاشمی در این دیدار گفته اند که: «زمان جنگ حتی […]

    پ
    پ
    4337680_592
    رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در مورد توئیت جنجالی اخیر توضیحاتی ارائه داد.
    به گزارش خبرگزاری با مردم، آیت الله هاشمی در دیدار دکتر محسن رضایی و مدیران دبیرخانۀ مجمع به صراحت از این توییت تبری جستند و انتساب آن را تکذیب کردند.
    آیت الله هاشمی در این دیدار گفته اند که: «زمان جنگ حتی یک موشک هم نداشتیم؛ اما بعداً به لحاظ علمی به جایی رسیدیم که می توانستیم موشک قاره پیما هم بسازیم» و در ادامه بر لزوم حفظ و توسعه این ابزار مهم دارای کاربردهای چندگانه تاکید کردند.
    گفتنی است؛ انتشار یک توئیت در حساب منتسب به آیت الله هاشمی که مطالبه افکارعمومی درباره موضع‌گیری شفاف و سریع رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در قبال این نوشته کوتاه را در پی داشت؛ مطالبه‌ای که امروز با تکذیب رسمی شخص هاشمی رفسنجانی، پاسخ داده شد.
    منبع: تابناک
    انتهای پیام/

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.