چهارشنبه, 5 اردیبهشت 1403 Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41419 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2371×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • کشف بیش از شش هزار نخ سیگار قاچاق در لاهیجان
    29 دی 1395 - 17:21
    شناسه : 29088
    0

    فرمانده نیروی انتظامی لاهیجان گفت: بیش از شش هزار نخ سیگار قاچاق از یک واحد صنعتی فروش و یک منزل در این شهرستان کشف و ضبط شد. سرهنگ محمود قاسمی افزود: در راستای مبارزه با کالای قاچاق، ماموران این فرماندهی با بکارگیری منابع و مخبرین از یک واحد صنعتی فروش سیگار و منزل او بازدید […]

    پ
    پ

    محمود قاسمی فرمانده نیروی انتظامی لاهیجان 1 - کشف بیش از شش هزار نخ سیگار قاچاق در لاهیجان - سرهنگ محمود قاسمی

    فرمانده نیروی انتظامی لاهیجان گفت: بیش از شش هزار نخ سیگار قاچاق از یک واحد صنعتی فروش و یک منزل در این شهرستان کشف و ضبط شد.

    سرهنگ محمود قاسمی افزود: در راستای مبارزه با کالای قاچاق، ماموران این فرماندهی با بکارگیری منابع و مخبرین از یک واحد صنعتی فروش سیگار و منزل او بازدید بعمل آوردند.
    وی خاطرنشان کرد: در این بازدید ماموران موفق به کشف و ضبط شش هزار و 340نخ سیگار، همچنین 35بسته توتون قاچاق و 30کیلوگرم ذغال خارجی شدند.
    وی یاد آور شد: متهم 70ساله دستگیر و جهت بررسی و بازجویی به مقر انتظامی انتقال داده شد.
    سرهنگ قاسمی تصریح کرد: این تلاش پلیس برای مبارزه با قاچاق مواد مخدر و کالاهای قاچاق نیازمند مشارکت عمومی است و از مردم می خواهیم پس از مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را جهت بررسی به پلیس 110 اطلاع دهند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.