×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

سامانه2000 - امکان پرداخت تلفنی صورتحساب گاز | پرداخت قبوض با سامانه 2000 - shlhki 2000

سامانه تلفنی پرداخت صورتحساب گاز ( سامانه ۲۰۰۰ ) در شرکت گاز استان گیلان راه اندازی شد.

به گزارش روابط عمومی گاز گیلان به  «بامردم»،، جمشید ظهیری مدیر عامل شرکت گاز استان گیلان با اعلام این خبر گفت: هم اینک سامانه ۲۰۰۰ جهت پرداخت تلفنی  صورتحساب گاز قابل استفاده می باشد و مشترکین عزیز می‌توانند در تمامی ساعات‌ شبانه‌روز صورتحساب گاز  خود را بوسیله آن پرداخت نمایند.

مدیر عامل شرکت گاز استان اظهار داشت: امکان پرداخت صورتحساب ، اطلاع از جزئیات قبض، اعلام شماره کارکرد کنتور از قابلیت های این سیستم بوده و کاهش مراجعات به ادارات، کاهش مصرف سوخت به جهت تردد، پیشگیری از هدررفت وقت و … از جمله مزایای این سامانه می باشد.

مهندس ظهیری توضیح داد: استفاده از این روش درجهت جلب رضایت مشترکین عزیز صورت گرفته که سبب توسعه دولت الکترونیک و بی‌نیاز شدن از مراجعه حضوری به ادارات گاز یا بانک ها و به تبع آن کاهش صرف وقت و هزینه برای مشترکین عزیز خواهد شد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: مشترکین عزیز می توانند با گرفتن شماره تلفن ۲۰۰۰ و انتخاب گزینه دوم، با وارد کردن شماره اشتراک، شماره کارت بانکی و رمز دوم اینترنتی آن، مبلغ صورتحساب گاز خود را پرداخت نمایند و همچنین می توانند مقدار کارکرد کنتور خود را  از طریق این سامانه به شرکت گاز اعلام نمایند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.