شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41365 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • اجرای آسفالت کوچه های خاکی در مناطق محروم و حاشیه شهر | برنامه ریزی ویژه بمنظور تنظیف شهر و مقدمات پذیرایی مهمانان نوروزی
    30 دی 1395 - 12:33
    شناسه : 29411
    0

    عضو شورای شهر لاهیجان با اشاره به ایام باقیمانده تا نوروز و سال نو، از شهرداری بویژه امورشهرخواستند برنامه ریزی و انجام تمهیدات ویژه بمنظور تنظیف شهر و مقدمات پذیرایی مهمانان نوروزی را در اولویت قرار داده تا همچون سالهای گذشته فضای شهری خوبی برای استقبال مهمانان نوروزی داشته باشیم . به گزارش روابط عمومی […]

    پ
    پ

    فرشید فقیه شجاعی

    عضو شورای شهر لاهیجان با اشاره به ایام باقیمانده تا نوروز و سال نو، از شهرداری بویژه امورشهرخواستند برنامه ریزی و انجام تمهیدات ویژه بمنظور تنظیف شهر و مقدمات پذیرایی مهمانان نوروزی را در اولویت قرار داده تا همچون سالهای گذشته فضای شهری خوبی برای استقبال مهمانان نوروزی داشته باشیم .

    به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر لاهیجان به «بامردم»،  مهندس فرشید فقیه شجاعی رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر لاهیجان در پنجاهمین جلسه شورا ی شهر ضمن قدردانی از شهردار و پرسنل پرتلاش شهرداری به جهت اجرای آسفالت فینیشر، با اشاره به بررسی لیست آسفالت معابر سطح شهر در کمیسیون عمران شهری افزودند : اولویت و تاکید اعضای کمیسیون عمران شهری اجرای آسفالت کوچه های خاکی در مناطق محروم و حاشیه شهر بود. هم اکنون با توجه به اجرای روکش آسفالت خیابان حد فاصل میدان خزر تا میدان هلال احمر ، کوچه های گلستان 11 ، 7 و بعد از آن گلستان 24و26 است که البته در خصوص کوچه گلستان 24 و 26 باتوجه به شرایط توپوگرافی و شیب این دوکوچه ابتدا می بایست تمهیدات لازم جهت هدایت آبهای سطحی ، زیرسازی و ایجاد شرایط مناسب و بستر خشک جهت اجرای آسفالت مهیا گردد .
    وی افزود : کوچه گلستان 51 و کوچه های فرعی آن ، کوچه های فرعی خیابان 16 متری ترمینال منشعب به محله پمپ بنزین و مدرسه تاج گردون جزو برنامه آسفالت می باشد . سپس روکش مسیر رزمندگان و کوچه های خاکی آن ، کوچه های وحدت در منطقه بوجایه و در ادامه روکش آسفالت مسیرخالو باغ و بعد از آن کوچه استخر معین مسیر دانشگاه دیلمان به تالاب حاجی آباد و نیز چند کوچه در خیابان رسالت و منطقه لاشیدان در دستور کار است .
    وی با اشاره به تقاضای شهروندان جهت روکش آسفالت کوچه شیشه گران و مروارید و خیابان ایثار از اعضای شورا خواستند در صورت تأیید این موارد نیز با توجه به شرایط این معابر در دستور کار شهرداری قرار گیرد .
    فرشید فقیه شجاعی از اجرای پروژه فرش بتن پیاده رو حدفاصل میدان گیل تا حاج سلیم محله تشکر و قدردانی و بر اهمیت این مسیر که تنها راه دسترسی به دریا و پراهمیت به لحاظ تردد توریست و گردشگران است تاکید و خواستار توجه بیشتر به مبلمان شهری این مسیر شدند .
    وی با اشاره به پروژه فرش موزاییک مجموعه حاجی آباد خواستار نظارت بیشتر واحد عمران شهرداری بر این پروژه شدند .
    وی با اشاره به ایام باقیمانده تا نوروز و سال نو، از شهرداری بویژه امورشهرخواستند برنامه ریزی و انجام تمهیدات ویژه بمنظور تنظیف شهر و مقدمات پذیرایی مهمانان نوروزی را در اولویت قرار داده تا همچون سالهای گذشته فضای شهری خوبی برای استقبال مهمانان نوروزی داشته باشیم .
    مهندس شجاعی در ادامه با انتقاد از طولانی شدن عملیات اجرایی ایجاد انبار در پایانه مسافربری اظهار داشتند : چنانچه شهرداری قادر به تکمیل عملیات اجرایی مورد نظر نمی باشد از طریق جذب پیمانکار نسبت به تکمیل آن تا آخر سال اقدام نماید .
    وی با اشاره به لزوم پیگیری بیشتر در خصوص پرونده های کمیسیون ماده 77 جهت وصول مطالبات شهرداری بر توجه و دقت نظر در این خصوص تأکید نمودند .

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.