سه شنبه, ۲۱ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 9 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41235 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2365×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • تاکید ظریف بر ضرورت توقف فوری درگیری‌ها و بازگشت مجدد آرامش به قره‌باغ
    17 فروردین 1395 - 16:47
    شناسه : 2996
    0

    وزیر امورخارجه کشورمان با همتای آذربایجانی خود دیدار کرد. به گزارش خبرگزاری با مردم، وزیر خارجه آذربایجان که جهت شرکت در چهارمین نشست اجلاس سه جانبه ایران، آذربایجان، ترکیه ظهر امروز وارد رامسر شد با  محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه دیدار و گفتگو کرد. در این دیدار آخرین تحولات منطقه و روابط دوجانبه مورد […]

    پ
    پ
    4342264_250
    وزیر امورخارجه کشورمان با همتای آذربایجانی خود دیدار کرد.
    به گزارش خبرگزاری با مردم، وزیر خارجه آذربایجان که جهت شرکت در چهارمین نشست اجلاس سه جانبه ایران، آذربایجان، ترکیه ظهر امروز وارد رامسر شد با  محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه دیدار و گفتگو کرد.

    در این دیدار آخرین تحولات منطقه و روابط دوجانبه مورد گفتگو و رایزنی قرار گرفت.

    ظریف در این دیدار با اشاره به مشکلات و بحران های موجود در منطقه و در روابط میان کشورهای مختلف اعلام کرد در این شرائط باید همه تلاش ها بکار گرفته شود تا شاهد تشدید یک مشکل و بحران دیگر نباشیم.

    وزیر امور خارجه همچنین با تاکید بر ضرورت توقف فوری درگیری ها و بازگشت مجدد آرامش به منطقه قره باغ و اشاره به تماس تلفنی صبح امروز خود با وزیر امور خارجه ارمنستان آمادگی کامل ایران جهت بکارگیری مساعی جمیله با هدف حل و فصل مسالمت آمیز مناقشه جاری را اعلام کرد.

    طرفین در این دیدار همچنین با بررسی آخرین تحولات روابط دوجانبه، در خصوص سفرها و دیدارهای متقابل مقامات دو کشور و اقدامات ضروری جهت گسترش همکاری ها در تمامی زمینه ها به ویژه در حوزه های مختلف اقتصادی رایزنی و تبادل نظر کردند. وزیر امور خارجه آذربایجان در این دیدار آمادگی آذربایجان برای سرمایه گذاری در خط آهن رشت قزوین آستارا را اعلام کرد.

    انتهای پیام/

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.