×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

139212021607449892179994-360x250

رئیس کمیسیون حمل نقل ترافیک شورا گفت: برای راه اندازی تراموا در رشت به نتیجه رسیدیم، ضمن این‌که از جهت زیست محیطی آسیبی به محیط زیست نمی‌رساند.

به گزارش بامردم، رضا رسولی در نشست خبری اعضای شورای شهر رشت که با حضور اعضای شورا و جمعی از اصحاب رسانه برگزار شد، ضمن تسلیت دو شهید مدافع حرم گیلانی اظهار داشت: راهبردهای ما در حوزه سیاست‌گذاری ترافیکی در طول ۳ سال گذشته، پیوسته و یکپارچه شده و در حوزه ترافیکی چند محور را دنبال کردیم.

وی با بیان اینکه بحث توسعه پایدار ۴ ریشه مستحکم دارد، افزود: ریشه‌های محیط زیست، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی محورهای سیاست گذاری ما هستند.

رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر رشت با بیان این‌که یکی از محورهای توسعه، سیستم پیاده راه‌ها بود، افزود: بهبود کیفیت معابر، ایمنی عابر پیاده و ساخت پل‌های عابر پیاده در خروجی برنامه‌های ما دیده می‌شود.

 

رسولی با بیان این‌که مبحث تراموا یک اقدام مهم در حوزه گردشگری است، اظهار کرد: در بحث تراموا به نتیجه رسیدیم و باعث سلامت محیط زیست می‌شود.

رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک با بیان این‌که توسعه زیر ساخت IT از سال اول شورا اتفاق افتاد، بیان کرد: توسعه شبکه فیبرنوری و ایجاد مرکز کنترل ترافیک از اقدمات کمیسیون حمل ونقل ترافیک شورا بود.

رسولی با بیان این‌که برای اطلاع رسانی و فرهنگ‌سازی در حوزه ترافیک، کارگروه‌هایی تشکیل شده است، خاطرنشان کرد: در این کارگروه‌ها از مشاورین متخصص استفاده می‌کنیم تا زیر ساخت‌های اجتماعی را فراهم کنیم.

تسنیم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.