سه‌شنبه, 4 اردیبهشت 1403 Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41415 تعداد نوشته های امروز : 8 تعداد دیدگاهها : 2371×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • پیش بینی برف و یخبندان در گیلان | مدیران در آماده باش کامل هستند
    03 بهمن 1395 - 0:36
    شناسه : 30283
    0

    معاون عمرانی استاندار گیلان با اشاره به پیش بینی هواشناسی درباره کاهش دما و بارش برف و یخبندان طی روزهای آینده، از آماده باش کامل مدیران دستگاه های اجرایی استان خبر داد. به گزارش «بامردم»، حجت شعبان پور در جلسه شورای مدیریت بحران که عصر شنبه برگزار شد، با اشاره به کاهش دما طی روزهای […]

    پ
    پ

    معاون عمرانی استاندار گیلان با اشاره به پیش بینی هواشناسی درباره کاهش دما و بارش برف و یخبندان طی روزهای آینده، از آماده باش کامل مدیران دستگاه های اجرایی استان خبر داد.

    به گزارش «بامردم»، حجت شعبان پور در جلسه شورای مدیریت بحران که عصر شنبه برگزار شد، با اشاره به کاهش دما طی روزهای آینده در گیلان اظهار کرد: بر اساس پیش بینی های سازمان هواشناسی، استان گیلان طی چند روز آینده با کاهش دما روبرو می شود که این برودت در ارتفاعات منجر به بارش برف خواهد شد.

    وی باز نگه داشتن راه های اصلی، فرعی و روستایی را مهمترین اقدام در زمان بروز بحران دانست و گفت: بازنگه داشتن راه ها، امکان امداد رسانی به روستاها و مناطق صعب العبور را ممکن می سازد.

    معاون عمرانی استاندار گیلان همچنین بر لزوم آمادگی دستگاه های اجرایی، فرمانداران، بخشداران و شهرداران سراسر استان تأکید کرد و افزود: با توجه به احتمال بارش برف طی چند روز آینده، مدیران تمامی دستگاه های اجرایی در آماده باش کامل بوده و تمامی مرخصی ها لغو شده است.

    شعبان پور در ادامه تأکید کرد: مدیران موظف به اطلاع رسانی به موقع به شهروندان بوده و رسانه ها نیز در این میان همچون سال های گذشته باید به کمک مدیران بیایند.


     منبع: مهر | انتشاردهنده: علیرضا پرندوش

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.