پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41433 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • شهردار و شورای شهر توضیح دهد: جایگاه کلاچای، در گیلان کجاست؟
    18 فروردین 1395 - 18:36
    شناسه : 3035
    1

    حال این سوال به ذهن بنده خطور میکند که شورای محترم شهر که هنوز بعد از دوسال و نیم نتوانسته یک بیلان کاری برای مردم شهر اراعه کند و شفافیت لازم برای عملکرد دوساله و نیم خود را به مردم شهر خودش نشان دهد چگونه میتوانند در خصوص جذب توریسم با وجود صنعت دریا و […]

    پ
    پ

    photo_2016-04-06_17-40-12-400x300

    حال این سوال به ذهن بنده خطور میکند که شورای محترم شهر که هنوز بعد از دوسال و نیم نتوانسته یک بیلان کاری برای مردم شهر اراعه کند و شفافیت لازم برای عملکرد دوساله و نیم خود را به مردم شهر خودش نشان دهد چگونه میتوانند در خصوص جذب توریسم با وجود صنعت دریا و ساحل در کلاچای و نزدیکی ان به کوه که خود از عوامل مهم جذب گردشگر برای هر شهر میباشد موفق عمل کند؟

    بامردم/ مهدی یعقوبی*

    این روزها و با پایان گرفتن تعطیلات نوروز باستانی و عدم استقبال گرم مسافران نوروزی از شهر کلاچای این سوال به ذهن ها خطور کرد که براستی چرا مسافران دیگر شهر کلاچای را بعنوان مقصد تعطیلات نوروزی خود قرار ندادند و چه عواملی باعث این رخداد نامطلوب که تاثیر مستقیم آن را میتوان در بازارقدیمی کلاچای دید را باعث شده است.
    مجموعه ی شهرداری و شورای شهر بعنوان مسوولین اجرایی و نظارتی شهر یکی از عوامل مهم پویایی و نشاط و رونق صنعت گردشگری در هر شهر به حساب می آیند.
    حال این سوال به ذهن بنده خطور میکند که شورای محترم شهر که هنوز بعد از دوسال و نیم نتوانسته یک بیلان کاری برای مردم شهر ارائه کند و شفافیت لازم برای عملکرد دوساله و نیم خود را به مردم شهر خودش نشان دهد چگونه میتوانند در خصوص جذب توریسم با وجود صنعت دریا و ساحل در کلاچای و نزدیکی ان به کوه که خود از عوامل مهم جذب گردشگر برای هر شهر میباشد موفق عمل کند؟
    براستی یک شهردار بومی و متخصص که لایه لایه های شهر را بشناسند
    نقاط ضعف و قوت شهر را بداند بهتر از یک شهردار غیربومی غیر متخصص نیست؟
    آیا غیر از این است مسافرانی به شهر کلاچای سفر میکنند که از بومیان این شهر و ساکن خارج استان گیلان هستند و صرفا فقط برای دیدن اقوام و خویشان خود به شهرکلاچای سفر میکنند؟
    حال باید از شهردار و شورای محترم شهر پرسید که جایگاه کلاچای، نگین شمال ایران در گیلان کجاست ؟؟؟
    *فعال اجتماعی


    پایگاه خبری تحلیلی با مردم :انتشار مطالب خبری و یادداشت های دریافتی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.