جمعه, 7 اردیبهشت 1403 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41452 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • پاکسازی ساحل رودسر با حضور دانش اموزان، شهردار، اعضای شورای شهر و نیروهای خدمات شهری + تصاویر
    18 فروردین 1395 - 19:12
    شناسه : 3040
    0

    اختصاصی با مردم : صبح امروز پاکسازی ساحل رودسر با حضور دانش اموزان، شهردار، اعضای شورای شهر، جمعی از مسئولین و نیروهای خدمات شهری انجام شد. دریا هر آنچه که دارد از زیبایی و آرامش گرفته تا صفا و طراوت خود را به مهربانی تقدیم میهمانان خود می کند. برخی از این میهمانان قدرناشناس بدون […]

    پ
    پ

    اختصاصی با مردم : صبح امروز پاکسازی ساحل رودسر با حضور دانش اموزان، شهردار، اعضای شورای شهر، جمعی از مسئولین و نیروهای خدمات شهری انجام شد.


    دریا هر آنچه که دارد از زیبایی و آرامش گرفته تا صفا و طراوت خود را به مهربانی تقدیم میهمانان خود می کند. برخی از این میهمانان قدرناشناس بدون توجه به عواقب کاری که انجام می دهند، هر آنچه را که دوست دارند از پوست میوه گرفته تا بطری آب و نوشابه و پس مانده های غذا و غیره را به ساحل دریا می ریزند.

    ساحل زیبای دریا زباله دانی نیست


    پاکسازی دریای رودسر (1) پاکسازی دریای رودسر (2) پاکسازی دریای رودسر (3) پاکسازی دریای رودسر (4) پاکسازی دریای رودسر (5) پاکسازی دریای رودسر (6) پاکسازی دریای رودسر (7) پاکسازی دریای رودسر (8)

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.