شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41368 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • ظرفیت بالای اراضی ملی آستانه در توسعه اقتصاد مقاومتی | فعالیت های عمرانی به دقت زیر ذره بین نظارت قرار دارد
    04 بهمن 1395 - 18:00
    شناسه : 30486
    0

    فرماندار آستانه ساماندهی این جنس اراضی ملی را در جهت اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی با تکیه بر ظرفیت های زیر ساختی داخلی در شهرستان برشمرد و افزود: آستانه اشرفیه و کیاشهر این امتیاز را دارند به گزارش «بامردم»، رحیم حیدری در مورد وضعیت اراضی ملی در آستانه اشرفیه، اظهار کرد: متأسفانه سالهاست که موج تخریبی […]

    پ
    پ

    حیدری فرماندار آستانه اشرفیه 4 - ظرفیت بالای اراضی ملی آستانه در توسعه اقتصاد مقاومتی | فعالیت های عمرانی به دقت زیر ذره بین نظارت قرار دارد - رحیم حیدری

    فرماندار آستانه ساماندهی این جنس اراضی ملی را در جهت اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی با تکیه بر ظرفیت های زیر ساختی داخلی در شهرستان برشمرد و افزود: آستانه اشرفیه و کیاشهر این امتیاز را دارند

    به گزارش «بامردم»، رحیم حیدری در مورد وضعیت اراضی ملی در آستانه اشرفیه، اظهار کرد: متأسفانه سالهاست که موج تخریبی تصرف اراضی ملی را در کشور شاهد هستیم.
    وی در ادامه تصریح کرد: مقام معظم رهبری بارها در رابطه با رفع تصرف اراضی ملی و منابع طبیعی تأکیداتی داشته اند و دولت تدبیر و امید هم در این راستا گام های اساسی برداشته است.

    فرماندار آستانه اشرفیه با تأکید بر اینکه خوشبختانه در شهرستان آستانه اشرفیه تصرف اراضی ملی نداریم، اضافه کرد: حتی یک متر از اراضی این شهرستان در تسخیر زمین خواران و متصرفین اراضی ملی نیست.

    حیدری با اشاره به این نکته که ساخت و ساز غیر مجاز هم در این شهرستان وجود ندارد، تصریح کرد: فعالیت های عمرانی به دقت رصد و زیر ذره بین نظارت قرار دارد.

    وی با بیان این مطلب که پرونده مطرحی هم در این زمینه و در بحث کاربری های غیر مجاز نداریم، اضافه کرد: می خواهیم از ظرفیت اراضی ملی در شهرستان در جهت توسعه اقتصادی منطقه استفاده کنیم.

    فرماندار آستانه اشرفیه با اعلام این خبر که  جلسه ای با معاون استاندار و ۱۲مدیر کل در آستانه اشرفیه با هدف  مقدمه سازی توسعه در این شهرستان برگزار می شود، افزود: هدف رونق سیاست اقتصاد مقاومتی در این منطقه است.

    حیدری با تأکید بر وجود ۴۴دهنه آب بندان در آستانه اشرفیه با اشاره به این نکته که  ذخیره سازی آب و ایجاد استخر پرورش ماهی و مکان پرورش اردک از اهداف اجرای لایروبی این ۴۴دهنه آب بندان در آستانه اشرفیه است، اضافه کرد: تأمین آب کشاورزی هم در این فهرست قرار دارد.

    وی ساماندهی این جنس اراضی ملی را در جهت اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی با تکیه بر ظرفیت های زیر ساختی داخلی در شهرستان برشمرد و افزود: آستانه اشرفیه و کیاشهر این امتیاز را دارند.

    ** لایروبی پل چوبی کیاشهر در دستور کار قرار دارد

    فرماندار آستانه اشرفیه با اشاره به لایروبی پل چوبی در کیاشهر، تصریح کرد: متأسفانه پیرامون این پل را خس و خاشاک گرفته است و لایروبی آن بستر را برای پرورش ماهی و جذب گردشگر فراهم می کند.

    حیدری با بیان این نکته که با هماهنگی اداره کل محیط زیست استان این لایروبی انجام می شود، اضافه کرد: از طریق این لایروبی، بستر زیر و پیرامون این پل را برای پرورش ماهی مهیا می کنیم.

    فرماندار آستانه اشرفیه اشرفیه در خاتمه اظهار کرد: شیلات باید در استان گیلان احیاء شود زیرا یک بستر مهم برای اشتغال زایی و کاهش نمودار بیکاری است.


    منبع: کاسپین | انتشاردهنده: علیرضا پرندوش

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.