شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41368 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • عباس جدیدی در پلاسکو نبود، ما بودیم!
    04 بهمن 1395 - 20:53
    شناسه : 30504
    0

    مگر در شرایطی که پلاسکو در حال فرو ریختن بود و آتش‌نشانان به شهادت ویدئوهای موجود به مردم التماس می‌کردند ساختمان را ترک کنند و کسی به حرف آنها گوش نمی‌کرد، عباس جدیدی آنجا بود یا دخل و تصرفی در این اقدام داشت؟ به گزارش «بامردم»، آرتین زهرابی روزنامه نگار گیلانی در صفحه اینستاگرام خود […]

    پ
    پ

    2 - عباس جدیدی در پلاسکو نبود، ما بودیم! - آرتین زهرابی

    مگر در شرایطی که پلاسکو در حال فرو ریختن بود و آتش‌نشانان به شهادت ویدئوهای موجود به مردم التماس می‌کردند ساختمان را ترک کنند و کسی به حرف آنها گوش نمی‌کرد، عباس جدیدی آنجا بود یا دخل و تصرفی در این اقدام داشت؟

    به گزارش «بامردم»، آرتین زهرابی روزنامه نگار گیلانی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

    عباس جدیدی در پلاسکو نبود، ما بودیم!
    عباس جدیدی برای ما شده وجه‌المصالحه. برای ما شده نمونه یک بحث پیش پا افتاده. ما حتی پتانسیل آن را داریم که در وقت مصیبت و عزا با هم شوخی‌های چندش‌آور کنیم‌‌.
    حتی می‌توانیم عکسی از عباس جدیدی مقابل آوار پلاسکو قرار بدهیم. هشتک به شدت پرطرفدار ما همه عباس جدیدی هستیم که از دل این ستون و روزنامه خبرورزشی به فضای مجازی راه یافت، خوشبختانه همه چیز را ثابت می‌کند‌‌؛ چرا به عباس جدیدی حمله می‌کنید؟ مگر در لحظه‌ای که ماشین‌های آتش‌نشانی آژیرکشان در خیابان‌های تهران به سمت ساختمان پلاسکو در حال حرکت بودند و به اتومبیل‌ها التماس می‌کردند کنار بروند، عباس جدیدی مشغول رانندگی بود؟
    مگر جدیدی آنجا حضور داشت؟ وقتی ساختمان داشت در آتش می‌سوخت و آتش‌نشانان با جانفشانی‌ها و ازخودگذشتگی‌ها مثل یک گلادیاتور از مردم محافظت می‌کردند و سرانجام در دل آتش سوختند، این عباس جدیدی بود که عکس یادگاری می‌گرفت؟
    چرا می‌خواهید همه کاسه و کوزه‌ها را سر یک نفر بشکنید؟ مردمی که به ماشین آتش‌نشانی راه نمی‌دهند، آنهایی که از ساختمانی غرق در آتش و خون برای یک عکس سلفی نمی‌گذرند، چقدر در این ماجرا مقصرند؟
    مگر در شرایطی که پلاسکو در حال فرو ریختن بود و آتش‌نشانان به شهادت ویدئوهای موجود به مردم التماس می‌کردند ساختمان را ترک کنند و کسی به حرف آنها گوش نمی‌کرد، عباس جدیدی آنجا بود یا دخل و تصرفی در این اقدام داشت؟
    نه‌‌؛ عباس جدیدی شده وجه‌المصالحه ما‌‌؛
    یادمان رفته در روزی که پلاسکو مثل آوار بر سر تهران می‌ریخت و ده‌ها آتش‌نشان در دل آتش می‌سوختند، بعضی‌ها چه کردند و چگونه با ساختمانی که داشت جان هموطنان‌مان را می‌گرفت، عکس یادگاری گرفتند. آنجا که عباس جدیدی نبود‌‌؛ ما بودیم!

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.