شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41365 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • کشف بیش از ۱۵ هزار برگ «توتو» در لاهیجان
    07 بهمن 1395 - 9:15
    شناسه : 30825
    0

    فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان از کشف بیش از ۱۵ هزار برگ پیش بینی نتایج فوتبال در این شهرستان خبر داد . به گزارش «بامردم»، سرهنگ محمود قاسمی در تشریح این خبر گفت: در پی کسب گزارش های مردمی مبنی بر توزیع برگه های توتو (پیش بینی نتایج فوتبال) در لاهیجان، بررسی موضوع در دستور کار […]

    پ
    پ

    محمود قاسمی فرمانده نیروی انتظامی لاهیجان 1 - کشف بیش از ۱۵ هزار برگ «توتو» در لاهیجان - آتش سوزی اقا سید محمد لاهیجان

    فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان از کشف بیش از ۱۵ هزار برگ پیش بینی نتایج فوتبال در این شهرستان خبر داد .

    به گزارش «بامردم»، سرهنگ محمود قاسمی در تشریح این خبر گفت: در پی کسب گزارش های مردمی مبنی بر توزیع برگه های توتو (پیش بینی نتایج فوتبال) در لاهیجان، بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

    فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان با بیان اینکه ماموران پلیس با اقدامات پلیسی هویت افراد این باند را شناسایی کردند، افزود: یک مرد ۳۲ ساله و دو زن ۲۷ ساله و ۵۸ ساله در این باند فعالیت داشتند.

    وی با تصریح براینکه ماموران پلیس در یک عملیات غافلگیرانه وارد مخفیگاه این متهمان شدند، متذکرشد: در بازرسی از منزل این متهمان ۱۵ هزار و ۷۰۰ برگ توتو و ۱۴۰ میلیون ریال وجه نقد کشف و ضبط شد.

    این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در این رابطه سه متهم دستگیر شدند، خاطرنشان کرد: متهمان  پس از دستگیری با تشکیل پرونده به مقام قضایی معرفی شدند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.