شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41377 تعداد نوشته های امروز : 12 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • نقشه برداری بیش از 5127 هکتار از اراضی لاهیجان در دولت تدبیر و امید + فوتونیوز
    08 بهمن 1395 - 18:20
    شناسه : 31159
    0

    فرماندار لاهیجان از نقشه برداری بیش از 5 هزار و 127 هکتار از اراضی لاهیجان در دولت تدبیر و امید در راستای کمک به روستاییان جهت اخذ سند مالکیت خبر داد. به گزارش «بامردم»،  سید محمد احمدی با اعلام این خبر در گفت و گو با واحد اطلاع رسانی فرمانداری لاهیجان افزود:  طی سالهای 92 […]

    پ
    پ

    برداری بیش از 5127 هکتار از اراضی لاهیجان در دولت تدبیر و امید - نقشه برداری بیش از 5127 هکتار از اراضی لاهیجان در دولت تدبیر و امید + فوتونیوز - احمدی فرماندار

    فرماندار لاهیجان از نقشه برداری بیش از 5 هزار و 127 هکتار از اراضی لاهیجان در دولت تدبیر و امید در راستای کمک به روستاییان جهت اخذ سند مالکیت خبر داد.

    به گزارش «بامردم»،  سید محمد احمدی با اعلام این خبر در گفت و گو با واحد اطلاع رسانی فرمانداری لاهیجان افزود:  طی سالهای 92 تا 95 نقشه برداری بیش از 5 هزار و 127 هکتار از اراضی ملی و جنگلی شهرستان و تهیه فایل های utm  در راستای مشخص شدن حدود اربعه اراضی، مشخص نمودن مستثنیات اشخاص حقیقی و در راستای کمک به روستاییان جهت اخذ سند مالکیت عرصه های متعلق به خود صورت پذیرفت.

    فرماندار لاهیجان ادامه داد: این عملیات بزرگ فنی در روستاهای سرچشمه، دانگایه، کوره، شیرنساء، دیزبن، سحرخیز، زمیدان، زاکله بر، بهادرکلایه، لواسی محله در قالب 7 سند ملی اجرایی و عملیاتی شد.

    وی خاطرنشان کرد: جنگلکاری بیش از 50 هکتار از اراضی ملی بخش مرکزی شهرستان لاهیجان در سه ساله استقرار دولت تدبیر امید در دستور کار و اجرا قرار گرفت.

    نماینده عالی دولت در شهرستان لاهیجان اظهار کرد: همچنین در راستای حفاظت از گونه محلی شمشاد، مبارزه با آفت بلایت شمشاد در بیش از 3 هکتار از اراضی شهرستان اجرایی شد.

    وی افزود: به منظور صیانت از جنگل های هیرکانی بالغ بر 60 هکتار از اراضی شهرستان با خرید 95 عدد اقلام اطفای حریق، تجهیز و آماده سازی شد.

    احمدی یادآور شد: اجرای طرح کادستر در 9 هزار هکتار از اراضی ملی، نظارت جنگلداری بر روی 7 هزار هکتار عرصه جنگلی و گشت و مراقبت مستمر بر 13 هزار هکتار عرصه ملی شهرستان در کنار مدیریت 100 هکتاری طرح ها و پرونده های باغداری از دیگر فعالیت های منابع طبیعی شهرستان لاهیجان بود.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.