×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 16 خبر

مهرداد لاهوتی

اختصاصی با مردم/ نماینده شهرستان لنگرود یادآور شد: هیچ جای گیلان فضای گردشگری لنگرود را ندارد و بنده افتخار می کنم نماینده این شهرستان هستم.

به گزارش خبرگزاری بامردم، مهرداد لاهوتی نماینده مردم شهرستان لنگرود در مجلس شورای اسلامی در نشستی با بازاریان شهرستان لنگرود گفت: از زحماتی که برای حقیر کشیده اید و یک بار دیگر به من اعتماد کرده اید از همه شما سپاسگزارم و امیدوارم بتوانم مانند سنوات گذشته خادم شما مردم فهیم باشم .
وی تاکید کرد فضای شهرستان را باید به طرف آرامش سوق دهیم و کسانی که به من رأی دادند و حتی کسانی که رای ندادند تشکر میکنم و جز کار کردن دنبال مسایل منحرف کننده نباشیم و از تمامی مردم شریف لنگرود می خواهم دست در دست هم دهیم تا بتوانیم شهرستان لنگرود را قطب گردشگری شمال کشور کنیم.
نماینده شهرستان لنگرود یادآور شد: هیچ جای گیلان فضای گردشگری لنگرود را ندارد، بنده افتخار می کنم نماینده این شهرستان هستم و سرمایه گذارانی که بخواهند در این شهرستان سرمایه گذاری کنند دست شان را می فشاریم و حمایت می کنیم.
وی در ادامه رضایتمندی خود را از شهردار لنگرود عنوان کرد و افزود: مهندس رضا کحالی از زمانی که کار خود را در شهرداری لنگرود شروع کرده است اقدامات چشم گیری را انجام داده است و امیدواریم با همکاری شهروندان لنگرودی در ادامه راه چهره شهر را متنوع تر نماید.
مهندس لاهوتی در پایان از ساعت کاری بازار اعلام نارضایتی کرد و افزود: دلیلی ندارد برای بازاریان سطح شهرستان ساعت کاری داده شود باز بودن مغازه ها در شهر خودش به امنیت کمک می کند و بنده سعی خواهم کرد با جلساتی با مدیران زیربط دغدغه بازاریان زحمتکش را مرتفع کنم.

مهرداد لاهوتی مهرداد لاهوتی مهرداد لاهوتی مهرداد لاهوتی

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.