×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 5 خبر

00gatal1

در این حادثه جوان ۲۹ ساله‌ای در اقدامی جنون آمیز به درب منزل نامزدش رفته و با شلیک گلوله نامزدش را به همراه پدر و مادرش به قتل رسانده و دو برادر او را نیز مجروح می‌کند.

به گزارش خبرگزاری بامردم، جوان ۲۹ ساله‌ در اقدامی جنون آمیز، نامزد جوان خود را به همراه پدر و مادرش به قتل رساند.

سرهنگ محمدرضا آمویی معاون اجتماعی انتظامی استان کرمانشاه در خصوص جزییات این حادثه، گفت: متاسفانه شب گذشته یک مورد تیراندازی در روستای سوخور گیلانغرب گزارش ‌شد که بلافاصله نیروهای انتظامی پاسگاه منطقه به محل اعزام ‌شدند.

وی اظهار کرد: در این حادثه جوان ۲۹ ساله‌ای در اقدامی جنون آمیز به درب منزل نامزدش رفته و با شلیک گلوله نامزدش را به همراه پدر و مادرش به قتل رسانده و دو برادر او را نیز مجروح می‌کند.

آمویی افزود: این فرد پس از آن با نیروهای انتظامی پاسگاه منطقه درگیر شده و سرانجام توسط نیروهای انتظامی دستگیر می‌شود.

معاون اجتماعی انتظامی استان کرمانشاه در خصوص انگیزه جوان از ارتکاب این جنایت خانوادگی، گفت: این فرد با دختر خانواده از سال ۱۳۸۹ نامزد بوده‌اند و از همان سال نیز اختلافات و درگیری‌هایی با هم داشته‌اند و در مراجع قضایی نیز پرونده دارند.

وی تصریح کرد: متاسفانه با ادامه دار شدن شش ساله این اختلافات خانوادگی، در نهایت این جوان اقدام به تهیه اسلحه و به قتل رساندن خانواده نامزد خود می‌کند.

آمویی با باین اینکه مراحل بازجویی و تکمیل پرونده برای ارائه به مراجع قضایی در حال انجام است، گفت: اجساد کشته شدگان این حادثه به پزشکی قانونی منتقل شده و دو پسر مجروح خانواده نیز در بیمارستان بستری هستند.

ایسنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.