جمعه, 7 اردیبهشت 1403 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41452 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • اتصال ۱۱۰ روستای لاهیجان به شبکه سراسری گاز در دولت تدبیر و امید | شبکه گذاری بیش از ۶۰۰ کیلومتر با سرمایه گذاری ۵۰۰ میلیارد ریال
    09 بهمن 1395 - 20:49
    شناسه : 31565
    0

    دولت یازدهم با تدبیر و افزایش چشمگیر سرمایه گذاری و تخصیص اعتبار برای پروژه های گاز رسانی موفق گردید در طول ۳ سال ۱۱۰ روستای شهرستان لاهیجان را با بیش از ۶۰۰ کیلو متر شبکه گذاری و اعتبار معادل ۵۰۰ میلیارد ریال به شبکه سراسری گاز متصل نماید. بامردم به نقل از همای گیلان | […]

    پ
    پ

    حیدری نژاد 1 - اتصال ۱۱۰ روستای لاهیجان به شبکه سراسری گاز در دولت تدبیر و امید | شبکه گذاری بیش از ۶۰۰ کیلومتر با سرمایه گذاری ۵۰۰ میلیارد ریال - baamardom

    دولت یازدهم با تدبیر و افزایش چشمگیر سرمایه گذاری و تخصیص اعتبار برای پروژه های گاز رسانی موفق گردید در طول ۳ سال ۱۱۰ روستای شهرستان لاهیجان را با بیش از ۶۰۰ کیلو متر شبکه گذاری و اعتبار معادل ۵۰۰ میلیارد ریال به شبکه سراسری گاز متصل نماید.

    بامردم به نقل از همای گیلان | رضا حیدری نژاد، رئیس اداره گاز شهرستان لاهیجان، متولد 1352 در لاهیجان، مدیری تحصیلکرده، جهادی، خلاق و مردمی با سابقه مدیریتی و اجرائی عالی و تلاش های بی وقفه توانست با کمک همکاران خود، تمامی روستاهای شهرستان لاهیجان را گازدار نموده و تغییرات زیادی بمنظور کسب رضایت مردمی و فرهنگ سازی در سطح شهرستان ایجاد نماید. حیدری نژاد دانشجوی دکتری مدیریت و در سال گذشته بعنوان مدیر نمونه شهرستان لاهیجان و مدیر نمونه شرکت گاز استان گیلان انتخاب گردید.

    لطفاً از سوابق شغلی خود بفرمایید؟
    کارمند رسمی وزارت نفت هستم، از سال ۱۳۷۸ بعنوان کارشناس در صنعت نفت، گاز و پتروشیمی فعالیت دارم، همچنین رئیس واحد بهداشت، ایمنی، محیط زیست و کیفیت، رئیس واحد روابط عمومی در شرکت های تابع پتروشیمی در اراک، ماهشهر، تهران، رئیس اداره گاز شهرستان سیاهکل و رئیس اداره گاز شهرستان لاهیجان از افتخارات خدمت گذاری اینجانب می باشد.
    خدمت رسانی به مردم خونگرم، صمیمی و با فرهنگ شهرستان سیاهکل بهترین خاطرات خدمت اینجانب می باشد
    ـ ارزیابی و خاطره ۲ سال حضورتان در سیاهکل چگونه بود ؟
    لذّت خدمت رسانی به مردم خونگرم، صمیمی و با فرهنگ شهرستان سیاهکل، همدلی و همراهی مدیران، دهیاران، شوراها و مشارکت مردمی بویژه در افتتاح گاز رسانی به شهر دیلمان و تعداد زیادی از روستاهای سیاهکل و دیلمان از بهترین خاطرات خدمت اینجانب می باشد.
    در اردیبهشت ماه ۱۳۹۴ مقاله ای از جنابعالی با موضوع “شرکت گاز استان گیلان پیشرو در اجرای بند “ق” تبصره ۲ قانون بودجه ۱۳۹۳ ” در اکثر سایت های خبری منتشر گردید. آیا این شرکت واقعاً پیشرو بوده است ؟
    بله، بند “ق” تبصره ۲ قانون بودجه ۹۳ یکی از بزرگترین مجوزهای قانونی صنعت نفت بوده که شرکت گاز استان گیلان توانست با بهره برداری از آن با تسریع در گاز رسانی به روستاهای استان، پاسخگوی یکی از مطالبات اساسی روستائیان باشد.
    گاز استان گیلان جزء اولین شرکت های گاز استانی بود که در راستای اجرای این قانون، گازرسانی به اولین خوشه استان گیلان را در ۲۰ تیر ماه ۱۳۹۴ در شهرستان لاهیجان آغاز نمود و توانست با تدبیر دولت، همدلی و همراهی و حمایت های همه جانبه امام جمعه، فرماندار، آقای ندیمی نماینده دوره قبل مجلس شورای اسلامی، مدیران شهرستان، بخشداران، مشارکت دهیاران، شوراها و مردم در رفع موانع و همچنین تلاش های جهادی مجموعه کارکنان اداره گاز شهرستان لاهیجان، گاز گیلان، پیمانکاران و مشاوران با موفقیت عملیات گاز رسانی به تمامی روستاهای لاهیجان را به پایان برساند.

    حیدری نژاد 2 - اتصال ۱۱۰ روستای لاهیجان به شبکه سراسری گاز در دولت تدبیر و امید | شبکه گذاری بیش از ۶۰۰ کیلومتر با سرمایه گذاری ۵۰۰ میلیارد ریال - baamardom
    ـ سهم دولت تدبیر و امید از این موفقیت چگونه می باشد ؟
    دولت یازدهم با تدبیر و افزایش چشمگیر سرمایه گذاری و تخصیص اعتبار برای پروژه های گاز رسانی موفق گردید در طول ۳ سال ۱۱۰ روستای شهرستان لاهیجان را با بیش از ۶۰۰ کیلو متر شبکه گذاری و اعتبار معادل ۵۰۰ میلیارد ریال به شبکه سراسری گاز متصل نماید.
    ـ وضعیت گاز رسانی در شهرستان لاهیجان ( بخش مرکزی رودبنه ) درحال حاضر چگونه می باشد ؟
    عملیات گازرسانی شامل شبکه گذاری و نصب انشعابات در تمامی ۱۸۰ روستا در ابتدای سال جاری به پایان رسیده و لاهیجان با ضریب نفوذ ۱۰۰% در بخش شهری و روستایی، شهرستان سبز بهره مند از نعمت گاز طبیعی می باشد.
    شهرستان لاهیجان بعد از رشت دارای بیشترین اشتراک می باشد و این اداره در حال حاضر با ۱۶۷۸ کیلومتر شبکه و انشعاب گازدار، ۱۶ ایستگاه تقلیل فشار، ۷ جایگاه سی ان جی و بیش از ۷۹ هزار دستگاه کنتور نصب شده صنعتی، تجاری، و خانگی در حال ارائه خدمات به مردم با فرهنگ شهرستان لاهیجان می باشد.
    ـ چه چیز باعث این همه تلاش شما و همکارانتان می شود ؟
    تلاش جهت کسب رضایت خداوند، رضایت مردم و رسیدن به اهداف سازمانی
    ـ و حرف آخر ؟
    از نقد سازنده شهروندان برای تعالی بیشتر سازمان استقبال میکنیم و به همه احترام میگذاریم. نیازمند دعای خیر مردم و حمایت برای موفقیت هستیم. مردم شهرستان لاهیجان شایسته بهترین ها هستند و وظیفه ما ارائه بهترین خدمت.

     

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.