جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41360 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • برنامه های گرامیداشت دهه فجر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان اعلام شد
    11 بهمن 1395 - 8:57
    شناسه : 31953
    0

    رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان از اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و هنری این اداره در دهه مبارک فجر خبر داد . نگار نادری رئیس اداره در خصوص برنامه های دهه فجر گفت: تلاش در جهت نوآوری و خلاقیت در تدوین برنامه های دهه فجر وافزایش تعامل و مشارکت هدفمند در اجرای آنها […]

    پ
    پ

    نادری - برنامه های گرامیداشت دهه فجر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان اعلام شد - اخبار لاهیجان

    رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان از اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و هنری این اداره در دهه مبارک فجر خبر داد .

    نگار نادری رئیس اداره در خصوص برنامه های دهه فجر گفت: تلاش در جهت نوآوری و خلاقیت در تدوین برنامه های دهه فجر وافزایش تعامل و مشارکت هدفمند در اجرای آنها از اهداف ماست.
    وی در ادامه افزود: این اداره برنامه های متنوعی را با مشارکت و همکاری انجمنهای وابسته اجرا خواهد نمود که شامل :اجرای جنگ شادی با عنوان زنگ انقلاب ویژه کودکان و نوجوانان که شامل برنامه های متنوعی چون اجرای خاله مهتاب، نمایش شاد و دیدنی روباه و خروس،‌شعر و سرود انقلابی،‌مسابقه همراه با جایزه،موسیقی وگریم کودکان می باشد .
    نادری اضافه کرد:از دیگر برنامه های این اداره برپایی نمایشگاه تصویرگری کتاب کودک با هدف اشاعه کتابخوانی می باشد که مترجم و تصویر گر آن سهیلا نیمروزی فارغ التحصیل دانشگاه هنرهای زیبای تهران است این نمایشگاه از تاریخ 12لغایت 20بهمن صبحها از ساعت 10الی 12 و عصرها از ساعت 16الی 19 به روی علاقمندان باز است.
    وی در ادامه افزود:عصری با شعر،‌پخش فیلم انقلاب،نقد کتاب،ایستگاه رادیویی،پخش سرودهای انقلابی،نمایشگاه محیطی عکس انقلاب ،نمایشگاه صنایع دستی ،برنامه جوان و عطر انقلاب ،منزلت زن از دیدگاه قران،اجرای نمایش خیابانی از دیگر برنامه های این اداره می باشد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.