پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41445 تعداد نوشته های امروز : 12 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • از فرصت برجام برای توسعه سرمایه گذاری استفاده کنیم
    12 بهمن 1395 - 15:54
    شناسه : 32230
    0

    استاندار گیلان در لاهیجان اظهار کرد: از فرصت برجام برای توسعه سرمایه گذاری و پیشرفت اقتصادی استان استفاده کنیم. به گزارش روابط عمومی شهرداری لاهیجان به «بامردم»،، دکتر نجفی در مراسم افتتاح پروژه های شهرداری لاهیجان در اولین روز از دهه مبارک فجرگفت: تلاش کردیم از فرصت برجام برای توسعه سرمایه گذاری و پیشرفت اقتصادی […]

    پ
    پ

    نجفی e1485865438830 - از فرصت برجام برای توسعه سرمایه گذاری استفاده کنیم - احمدی فرماندار

    استاندار گیلان در لاهیجان اظهار کرد: از فرصت برجام برای توسعه سرمایه گذاری و پیشرفت اقتصادی استان استفاده کنیم.

    به گزارش روابط عمومی شهرداری لاهیجان به «بامردم»،، دکتر نجفی در مراسم افتتاح پروژه های شهرداری لاهیجان در اولین روز از دهه مبارک فجرگفت: تلاش کردیم از فرصت برجام برای توسعه سرمایه گذاری و پیشرفت اقتصادی استان استفاده کنیم.
    استاندار گیلان افزود: حجم سرمایه گذاری بخش خصوصی در گیلان امسال چند برابر اعتبار پروژه های عمرانی استان است. حجم ریالی پروژه هایی که در دهه فجر به بهره برداری می رسد 200درصد رشد داشته است و حدود 70 درصد پروژه ها مربوط به بخش خصوصی است.
    وی با حضور در جمع مردم و مسئولین شهرستان لاهیجان گفت: خاطرات خوبی را در کنار مردم لاهیجان در مبارزه با رژیم پهلوی دارم. مردم لاهیجان با هدایت های نماینده کنونی ولی فقیه در استان گیلان تظاهرات مختلفی را برپا کردند. آیت الله قربانی ممنوع المنبر بودند و ما در کلاسهای تفسیر قرآن ایشان شرکت می کردیم. در 12 بهمن 57 برای استقبال از امام در جمع باشکوه مردم تهران بودم.
    استاندار گیلان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید کریمی و همه شهدای لاهیجان افزود: وظیفه داریم همه با هم کشور، شهر و روستای خود را آباد کنیم.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.