شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41368 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • احداث ۴ برج با سرمایه گذاری 150 میلیارد تومانی در لاهیجان | اولین پارک بانوان شرق گیلان در لاهیجان به بهره برداری می رسد
    12 بهمن 1395 - 18:29
    شناسه : 32372
    0

    شهردار لاهیجان در اولین روز از دهه فجر با بیان اینکه اولین پارک بانوان شرق گیلان تا پایان سال به بهره برداری خواهد رسید گفت: همچنین برای اولین بار در یک شهر بصورت مجموعه ای از خدمات به شهروندان و گردشگران به صورت شهر هوشمند خدمات ارائه خواهد شد. به گزارش «بامردم»، شهردار لاهیجان در […]

    پ
    پ

    روز گرامیداشت دهه فجر در لاهیجان 76 - احداث ۴ برج با سرمایه گذاری 150 میلیارد تومانی در لاهیجان | اولین پارک بانوان شرق گیلان در لاهیجان به بهره برداری می رسد - اخبار لاهیجان

    شهردار لاهیجان در اولین روز از دهه فجر با بیان اینکه اولین پارک بانوان شرق گیلان تا پایان سال به بهره برداری خواهد رسید گفت: همچنین برای اولین بار در یک شهر بصورت مجموعه ای از خدمات به شهروندان و گردشگران به صورت شهر هوشمند خدمات ارائه خواهد شد.

    به گزارش «بامردم»، شهردار لاهیجان در مراسم افتتاحیه پروژه های شهرداری در دهه فجر که با حضور استاندار گیلان برگزار شد گفت: اولین پارک ویژه بانوان در شرق گیلان تا پایان سال در لاهیجان به بهره برداری می رسد.
    سعید آگشته در این مراسم با بیان اینکه مهمترین شاخص برای برنامه ریزی مدیریت شهری این بود که از پروژه محوری به برنامه محوری برسیم گفت: در حوزه اقتصادی شهر با وجود مشکلاتی که شهرداری ها با آن دست به گریبان هستند که رهایی از این وضعیت استفاده از ظرفیت، ثروت و دارایی های بخش خصوصی است.

    وی افزود: در همین راستا ستاد سرمایه گذاری تشکیل شد و پروژه ها و پتانسیل های شهر شناسایی شد و سپس روی آن برنامه ریزی جهت سرمایه گذاری انجام شد.
    شهردار لاهیجان با بیان اینکه یکی از پروژه های سرمایه گذاری شهرداری لاهیجان، سرزمین چای است که در آن معرفی و ارایه چای به عنوان محصول استراتژیک کشاورزی منطقه مورد توجه قرار گرفته است افزود: مطالعات انجام شده و با سرمایه گذار در حال مذاکره جهت سرمایه گذاری هستیم.
    وی با اشاره به «شهر هوشمند» با بیان اینکه یکی از دغدغه های مقام معظم رهبری است که از طریق ستاد اجرایی نسبت به هوشمند سازی شهر اقدام شود گفت: در این راستا بسته ای برای شهر هوشمند تعریف شده و قراردادی با آورده سرمایه گذار انجام شده است که به جرأت می توان گفت برای اولین بار در یک شهر بصورت مجموعه ای از خدمات به شهروندان و گردشگران ارائه خواهد شد.
    آگشته در ادامه با بیان اینکه در حوزه پسماند در دو بحث زباله سوز و تفکیک زباله از مبدأ در حال انجام قرارداد هستیم و ظرف ۵ ماه گذشته از ۱۷ هزار خانوار به ۲۵ هزار واحد از طریق انعقاد قرارداد افزایش خدمات رسانی داشتیم گفت: همچنین سلامت بانوان یکی از دغدغه های تیم مدیریت شهری لاهیجان است که با تأکیدات فرماندار و اعضای شورای اسلامی شهر، اولین پارک ویژه بانوان در شرق گیلان تا پایان سال در لاهیجان به بهره برداری می رسد.
    وی در ادامه با بیان اینکه پروژه حاجی آباد براساس استراتژی تولید و توزیع ثروت است گفت: این بخش شهر جزو مناطق کم برخوردار بوده که با تکمیل تملک از ۱۵ به ۱۷ هکتار رسیده و در حال رایزنی هستیم که مساحت آن تا ۲۲ هکتار برسد.

    آگشته افزود: این منطقه دارای دریاچه ای به مساحت ۱۲هکتار و ۳ جزیره است و همچنین تفاهمنامه و قرارداد با سرمایه گذاران انجام شده است.

    وی در همین رابطه گفت: تعداد ۴ برج نزدیک به یک صد و پنجاه میلیارد تومان سرمایه احداث خواهد شد که تولید شغل نموده و در اقتصاد شهر، پویایی ایجاد خواهد کرد.
    وی در خصوص جزیره استخر لاهیجان از استاندار گیلان خواست که در رسیدگی به پرونده تسریع شود و گفت: تملک آرامستان لاهیجان انجام گرفته و به زودی کلنگ آن هم به زمین خواهد خورد.


     منبع: روابط عمومی | انتشاردهنده: علیرضا پرندوش

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.