جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41365 تعداد نوشته های امروز : 8 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • عارف فکر می‌کند با تکیه برصندلی‌اش می‌تواند پادشاهی کند | با این روند عارف هیچ وقت رئیس مجلس نخواهد شد
    12 بهمن 1395 - 19:18
    شناسه : 32400
    0

    غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی نماینده مردم رشت در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛ با انتقاد از روند فعالیت رئیس فراکسیون امید در مجلس گفت: معتقدم آقای عارف به خوبی نتوانست انتظارات یک رئیس فراکسیون را در مجلس برآورده کند و این طبیعی است که برخی از وی منفک عمل کنند. وی با بیان اینکه عارف همه […]

    پ
    پ

    جعفرزاده - عارف فکر می‌کند با تکیه برصندلی‌اش می‌تواند پادشاهی کند | با این روند عارف هیچ وقت رئیس مجلس نخواهد شد -

    غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی نماینده مردم رشت در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛ با انتقاد از روند فعالیت رئیس فراکسیون امید در مجلس گفت: معتقدم آقای عارف به خوبی نتوانست انتظارات یک رئیس فراکسیون را در مجلس برآورده کند و این طبیعی است که برخی از وی منفک عمل کنند.

    وی با بیان اینکه عارف همه عواملی را که یک مدیر داراست، ندارد افزود: بنده در این چند ماه اخیر تنها یک بار توانستم با وی صحبت کنم  و باید بگویم  وی حتی ارتباطی با مجمع نمایندگان مجلس ندارد.

    جعفرزاده با اشاره به مقایسه فعالیت حداد عادل در مجالس هشتم و نهم با روند فعالیت عارف در مجلس دهم تصریح کرد: در مجالس هشتم و نهم ما با آقای حداد هیچ سنخیتی نداشتیم ولی وی حداقل یکبار در مجلس از صندلی خود بلند می شد و با همه نمایندگان سلام احوالپرسی می کرد این درحالی است که بنده از ابتدای مجلس دهم یک بار هم صدای آقای عارف را نشنیده ام.

    عضو فراکسیون مستقلین ولایی مجلس با انتقاد از بی توجهی عارف به  روند بررسی برنامه ششم  و لایحه بودجه در صحن  با وجود سوابق بالای کاری در مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: ما انتظار داشتیم آقای عارف نقشی در  روند بررسی برنامه ششم و لایحه بودجه در مجلس داشته باشد و حداقل چند پیشنهاد مطرح می کرد، این نوع رفتار با ادعای ریاست فراکسیون بودن وی جور در نمی آید و وی باید توانایی های خود را نشان دهد.

    ایمن آبادی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا با وجود اینکه عارف یکی از نامزدهای ریاست مجلس دهم بوده، روند فعالیت وی در مجلس دهم می تواند انتخاب موضوع ریاست وی را در ادوار آینده مجلس تحت تاثیر خود قرار دهد؟ گفت: دیگر با این روند که از آقای عارف مشاهده می شود، بعید است وی برای ریاست مجلس در ادوار آینده رای بیاورد بنابراین وی هیچ وقت رئیس مجلس نخواهد شد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.