جمعه, 7 اردیبهشت 1403 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41448 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • ارزش پروژه های اجرا شده در شهرستان بیش از پنج برابر اعتبارات است | در شهرستان لاهیجان به بودجه دولتی اتکا نکرده ایم | دولت تدبیر و امید مدیریت جهادی را به منصه ظهور رسانده
    13 بهمن 1395 - 10:07
    شناسه : 32555
    0

    فرماندار لاهیجان گفت: اجرای طرح ها و پروژه ها با تلاش همه ارکان نظام انجام می شود که اگر حجم و ارزش این طرح ها را مقایسه کنیم، از نظر اعتباری بیش از پنج برابر اعتبارات عمرانی است. ( +گزارش تصویری) به گزارش «بامردم»، سید محمد احمدی روز سه شنبه در اولین روز از دهه […]

    پ
    پ

    روز گرامیداشت دهه فجر در لاهیجان 75 - ارزش پروژه های اجرا شده در شهرستان بیش از پنج برابر اعتبارات است | در شهرستان لاهیجان به بودجه دولتی اتکا نکرده ایم | دولت تدبیر و امید مدیریت جهادی را به منصه ظهور رسانده - احمدی فرماندار

    فرماندار لاهیجان گفت: اجرای طرح ها و پروژه ها با تلاش همه ارکان نظام انجام می شود که اگر حجم و ارزش این طرح ها را مقایسه کنیم، از نظر اعتباری بیش از پنج برابر اعتبارات عمرانی است. ( +گزارش تصویری)

    به گزارش «بامردم»، سید محمد احمدی روز سه شنبه در اولین روز از دهه فجر در مراسم افتتاح طرح های مدیریت شهری و مجتمع فرهنگی و گردشگری لاهیجان، گفت: خداوند را شاکریم که این توفیق را به دست آورده ایم تا سی و هشتمین سالگرد انقلاب اسلامی را گرامی داریم، از استاندار گیلان و از حضور تمامی مسئولین استانی و مهمانان ارجمندی که اولین روز از این دهه مبارک فجر به شهرستان لاهیجان سفر کرده اند تقدیر و تشکر می کنیم.

    فرماندار لاهیجان با اشاره به اظهارات اخیر استاندار گیلان پیرامون چند برابر بودن میزان ارزش پروژه ها نسیت به اعتبارات عمرانی، تصریح کرد: امروز در لاهیجان نیز پروژه هایی که افتتاح می شود دقیقا با فرمایشات استاندار گیلان مطابقت دارد یعنی میزان ارزش پروژه های افتتاح شده چند برابر اعتبارات است که این نشان دهنده کارآمدی و مدیریت جهادی دولت تدبیر و امید می باشد.

    وی افزود: اجرای طرح ها و پروژه ها با تلاش همه ارکان نظام انجام می شود که اگر حجم و ارزش این طرح ها را مقایسه کنیم، از نظر اعتباری بیش از پنج برابر اعتبارات عمرانی است.

    سید محمد احمدی افزود: امروز دولت تدبیر و امید مدیریت جهادی را به منصه ظهور رسانده است.

    نماینده دولت در شهرستان لاهیجان اظهار کرد: 11 پروژه عمرانی و یک واحد آموزشی با هزینه 10 میلیارد تومان در نخستین روز از ایام الله دهه فجر امسال در لاهیجان افتتاح خواهد شد.

    وی اجرای 201 پروژه شهرستان لاهیجان در دهه فجر امسال را شامل طرح های مدیریت شهری، راه روستایی، آسفالت شهری، افتتاح دو مدرسه، برق و تجارت و برنامه های فرهنگی ذکر کرد.

    احمدی همچنین یادآور شد: این ۲۰۱طرح عمرانی در شهرستان لاهیجان با اعتبار ۴۹میلیارد و ۶۵میلیون تومان افتتاح می شود که از نظر تعداد، ۲۴درصد و از نظر ارزش اقتصادی ۷۳درصد نسبت به طرح های دهه فجر سال گذشته افزایش دارد.

    فرماندار لاهیجان گفت: میزان پروژه ها 80 درصد، اعتبارات 34 درصد و فرصت شغلی ایجاد شده در دولت تدبیر و امید بیش از 3 برابر مدت زمان مشابه در دولت دهم است.

    وی ادامه داد: این ها همه بدین معنی است که در شهرستان لاهیجان به بودجه دولتی اتکا نکرده ایم، برای رسیدن به این آمار و عملکرد ها، تمام تلاشمان را با همکاری ارکان مختلف شهرستان به کار گرفته ایم.

    e1485865137995 - ارزش پروژه های اجرا شده در شهرستان بیش از پنج برابر اعتبارات است | در شهرستان لاهیجان به بودجه دولتی اتکا نکرده ایم | دولت تدبیر و امید مدیریت جهادی را به منصه ظهور رسانده - احمدی فرماندار

    نماینده مردم شهرستانهای لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی نیز در ادامه گفت: رمز ماندگاری امام خمینی (ره)، اخلاص امام بود که فقط برای رضای خدا تلاش می کرد.
    دکتر نیکفر افزود: اگر امروز هشتمین قدرت برتر نظامی جهان هستیم و موفقیتهایی که در صحنه های سیاسی و علمی کسب کردیم، مدیون خون شهدا هستیم.
    نماینده لاهیجان خطاب به استاندار گیلان افزود: پارک علم و فناوری لاهیجان و صنایع دستی لاهیجان که مرکز بامبو کشور است، کمک و حمایت شما را می طلبد.
    وی گفت: نقشه راه برای نظام مقدس جمهوری اسلامی روشن است و همه باید تلاش کنیم این راه را به مقصود برسانیم.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.