یکشنبه, 9 اردیبهشت 1403 Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41468 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • صف افراد مراجعه کننده برای ازدواج به سفارت روسیه در تهران+عکس
    21 فروردین 1395 - 10:32
    شناسه : 3266
    0

    گفته می شود،‌ ازدواج با دختران روس پای برخی جوانان ایرانی را به سفارت روسیه در تهران باز کرده است. به گزارش خبرگزاری با مردم، پس از آن که خبر کوتاه ، اما وسوسه انگیز اعطای ۱۵ هزار دلار و تابعیت رایگان به مردان خارجی در ازای ازدواج با دختران روس منتشر شد، علاوه بر […]

    پ
    پ

    گفته می شود،‌ ازدواج با دختران روس پای برخی جوانان ایرانی را به سفارت روسیه در تهران باز کرده است.

    به گزارش خبرگزاری با مردم، پس از آن که خبر کوتاه ، اما وسوسه انگیز اعطای ۱۵ هزار دلار و تابعیت رایگان به مردان خارجی در ازای ازدواج با دختران روس منتشر شد، علاوه بر بازتاب گسترده در رسانه های داخلی کشورمان، گویا سفارت روسیه در تهران را نیز در گیر کرده است.

    تصویر زیر در فضای مجازی در حالی دست به دست می شود که احتمالا مربوط به روز چهارشنبه گذشته است. در این عکس عده ایی برای  پیگیری ماجرای ازدواج با دختران روس به سفارت روسیه در تهران مراجعه کرده اند.
    4355440_359
    گفتنی است؛ متن خبر در خصوص ویزای ازدواج و دریافت تابعیت روسیه صحت ندارد که بر روی درب سفارت روسیه در تهران نصب شده در پی واکنش به خبر ازدواج با دختران روسی و این تجمع بوده است.
    باشگاه خبرنگاران

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.