شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41368 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • عامل نشر توهین و اکاذیب در دام پلیس املش گرفتار شد
    13 بهمن 1395 - 17:07
    شناسه : 32711
    1

    فرمانده انتظامی شهرستان املش از شناسایی و دستگیری عامل انتشارمطالب کذب و توهین آمیز به مسئولین کشور در این شهرستان خبرداد. به گزارش «بامردم»، سرهنگ احمد وکیل صادقی در تشریح این خبر گفت : در پی گزارشی مبنی بر انتشار مطالبی کذب و توهین آمیز به مسئولین کشور در یکی از کانال های تلگرامی املش، […]

    پ
    پ

    فضای مجازی - عامل نشر توهین و اکاذیب در دام پلیس املش گرفتار شد - اخبار املش
    فرمانده انتظامی شهرستان املش از شناسایی و دستگیری عامل انتشارمطالب کذب و توهین آمیز به مسئولین کشور در این شهرستان خبرداد.

    به گزارش «بامردم»، سرهنگ احمد وکیل صادقی در تشریح این خبر گفت : در پی گزارشی مبنی بر انتشار مطالبی کذب و توهین آمیز به مسئولین کشور در یکی از کانال های تلگرامی املش، بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.
    فرمانده انتظامی شهرستان رودسر با تاکید براینکه با همکاری پلیس فتا، هویت مدیر این کانل تلگرامی شناسایی شد، خاطرنشان کرد: مدیر 24 ساله این کانال تلگرامی اهل و ساکن املش در یکی از محله های این شهر دستگیر شد.
    وی با تصریح براینکه توهین در اخلاق و قانون جایی ندارد، متذکرشد: پلیس با اشخاصی که افراد حقیقی و حقوقی را مورد هجوم و اتهام های کاذب قرار دهند برخورد خواهد کرد.
    این مقام انتظامی یادآورشد: متهم پس از دستگیری به بزه خود اعتراف کرد و با تشکیل پرونده به مقام قضایی معرفی شد.


     منبع: پایگاه خبری پلیس | انتشاردهنده: علیرضا پرندوش

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.