شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41368 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • انتقاد شدید نماینده رشت از ضعف مدیریتی ستاد بحران و شهرداری رشت
    14 بهمن 1395 - 16:58
    شناسه : 33029
    0

    نماینده رشت با اشاره به مشکلات بارش برف اخیر گفت: در چند روز گذشته شاهد هشدار ها و آماده باش ستاد بحران و شهرداری رشت بودیم اما متاسفانه در روز واقعه گویا همه خوابند. به گزارش «بامردم»، دکتر محمد صادق حسنی جوریابی نماینده رشت در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با گیل خبر ضمن انتقاد […]

    پ
    پ

    نماینده رشت با اشاره به مشکلات بارش برف اخیر گفت: در چند روز گذشته شاهد هشدار ها و آماده باش ستاد بحران و شهرداری رشت بودیم اما متاسفانه در روز واقعه گویا همه خوابند.

    به گزارش «بامردم»، دکتر محمد صادق حسنی جوریابی نماینده رشت در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با گیل خبر ضمن انتقاد از عملکرد مدیریت ستاد بحران و شهرداری گفت: در چند روز گذشته شاهد هشدار ها و آماده باش ستاد بحران و شهرداری رشت بودیم اما متاسفانه در روز واقعه گویا همه خوابند.

    وی ادامه داد: از ساعت های ابتدایی گزارش های رسیده به دفتر اینجانب حاکی از عدم مدیریت صحیح بحران در شهرستان رشت است و بسیاری از خیابانها و کوچه ها مسدود شده اند، گزارشهای اولیه به اینجانب از این حکایت دارد که تنها در شهر رشت بیش از ۸۰ اصله درخت زیر بارش برف سرنگون شده و در مواردی تیر برق خیابانها سقوط کرده است که جای تاسف دارد.
    نماینده دور دهم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی گفت: مدیران دستگاه های ذی ربط باید پاسخگوی مردم باشند. چگونه وضعیتی که قابل پیش بینی بود و اعلام شده بود را به خوبی مدیریت نکردند.
    وی تاکید کرد: وضعیت آب و برق و گاز مردم در این شرایط اولویت دارد. در کشوری که از نظر منابع کم بهره نیست نباید در بحرانی ترین شرایط هم شاهد چنین مشکلاتی و رنج مردم باشیم.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.