×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

سعید آگشته شهردار لاهیجان 4 - در برخی نقاط عمق برف به بیش از 63 سانتی متر می رسد | شهروندان تا حد امکان از تردد های غیر ضروری خودداری کنند - احمدعلی شهیدی

شهردار لاهیجان عنوان کرد: درخواست ما از شهروندان فهیم شهرلاهیجان این است که تا حد امکان از تردد های غیر ضروری خودداری کنند تا ماموران و تیم مدیریت بحران بتوانند بدون مشکل به خدمت رسانی برای مردم بپردازند.

به گزارش «بامردم»، شهردار لاهیجان در گفت و گویی ضمن تشکر از تمامی پرسنل شهرداری بابت تلاش های بی وقفه برای مدیریت بحران، اظهار کرد: با شروع بارش برف و برودت هوا از روز گذشته کلیه پرسنل شهرداری در حالت آماده باش کامل قرار گرفته و هم اکنون با تمام توان و امکانات در نقاط مختلف شهر مشغول خدمت رسانی به مردم هستند.

سعید آگشته با بیان اینکه هواشناسی این میزان بارش را پیش بینی نکرده بود، تصریح کرد: در برخی از نقاط شهرستان عمق برف به بیش از ۶۳ سانتی متر می رسد و این برف باعث بسته شدن برخی معابر و همچنین سقوط تعدادی از درختان بر روی معابر شده است.

وی افزود: ستاد مدیریت بحران شهرداری وکلیه پرسنل شهرداری با همکاری سایر ارگان ها و استفاده از ماشین آلات سنگین به صورت مداوم مشغول برف روبی، شن ریزی و… در خیابان ها می باشند.

شهردار لاهیجان عنوان کرد: درخواست ما از شهروندان فهیم شهرلاهیجان این است که تا حد امکان از تردد های غیر ضروری خودداری کنند تا ماموران و تیم مدیریت بحران بتوانند بدون مشکل به خدمت رسانی برای مردم بپردازند.

آگشته خاطرنشان کرد: فرماندار محترم و مسوولین ارگان ها ضمن برگزاری جلسه ستاد مدیریت بحران، از نقاط مختلف شهرستان بازدید به عمل آوردند و از نزدیک نگرانی ها و مشکلات مردم را لمس و مورد پیگیری قرار دادند.

وی در پایان گفت: هنوز برخی از معابر شهر مسدود است و این برای شهروندان مشکلاتی را به همراه داشته اما تلاش های ستاد مدیریت بحران همچنان برای رفع این مشکلات ادامه دارد

ستاد بحران شهرداری لاهیجان 1 - در برخی نقاط عمق برف به بیش از 63 سانتی متر می رسد | شهروندان تا حد امکان از تردد های غیر ضروری خودداری کنند - احمدعلی شهیدی ستاد بحران شهرداری لاهیجان 4 - در برخی نقاط عمق برف به بیش از 63 سانتی متر می رسد | شهروندان تا حد امکان از تردد های غیر ضروری خودداری کنند - احمدعلی شهیدی ستاد بحران شهرداری لاهیجان 3 - در برخی نقاط عمق برف به بیش از 63 سانتی متر می رسد | شهروندان تا حد امکان از تردد های غیر ضروری خودداری کنند - احمدعلی شهیدی ستاد بحران شهرداری لاهیجان 2 - در برخی نقاط عمق برف به بیش از 63 سانتی متر می رسد | شهروندان تا حد امکان از تردد های غیر ضروری خودداری کنند - احمدعلی شهیدی

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.