جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41360 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • کلیه اکیپ های عملیاتی پای کار هستند | هنوز 30 درصد برق شهر قطع است | بخش زیادی از مشکلات ناشی از بارش برف در لاهیجان بر طرف شد
    15 بهمن 1395 - 0:42
    شناسه : 33256
    0

    فرماندار لاهیجان گفت: بخش زیادی از مشکلات قطعی آب و برق و انسداد خیابان های اصلی شهر لاهیجان که بر اثر بارش برف سنگین ایجاد شده بود بر طرف شده است . به گزارش «بامردم»، سید محمد احمدی افزود: از ساعت 2 بامداد پنجشنبه کلیه نیروها و اکیپ های عملیاتی و امدادی لاهیجان با مدیریت […]

    پ
    پ

    2 - کلیه اکیپ های عملیاتی پای کار هستند | هنوز 30 درصد برق شهر قطع است | بخش زیادی از مشکلات ناشی از بارش برف در لاهیجان بر طرف شد - احمدی فرماندار

    فرماندار لاهیجان گفت: بخش زیادی از مشکلات قطعی آب و برق و انسداد خیابان های اصلی شهر لاهیجان که بر اثر بارش برف سنگین ایجاد شده بود بر طرف شده است .

    به گزارش «بامردم»، سید محمد احمدی افزود: از ساعت 2 بامداد پنجشنبه کلیه نیروها و اکیپ های عملیاتی و امدادی لاهیجان با مدیریت ستاد مدیریت بحران این شهرستان پای کار هستند تا نسبت به رفع مشکلات ایجاد شده اقدام کنند.
    وی خاطرنشان کرد: اولویت اصلی مدیریت بحران شهرستان لاهیجان بازگشایی راههای اصلی و شریانی شهری بود که تاکنون بسیاری از راه های اصلی و معابر شهر لاهیجان باز شده است و تلاش برای نگهداری وضعیت این راهها و عملیات برای باز کردن راههای فرعی این شهر نیز آغاز شده است.
    وی اظهارداشت: شریان های اصلی راههای لاهیجان به شهرهای همجوار باز است و تلاش می شود که پس از باز کردن خیابان ها و معابر شهر نسبت به بازگشایی راههای روستایی اقدام شود.
    وی تصریح کرد: از صبح به دهیاران و اعضای شوراهای روستایی ابلاغ شده است که از تمامی امکانات و تجهیزات از قبل تدارک دیده شده برای بازگشایی راههای روستایی اقدام کنند.
    فرماندار لاهیجان گفت: هنوز 30 درصد برق شهر قطع است و بیش از 10 گروه در بخش برق درحال وصل کردن برق مناطق هستند که امیدواریم تا ساعاتی دیگر همه محلات شهر لاهیجان برقرار شود.
    احمدی افزود: در زمینه تامین گاز هیچ مشکلی در این شهرستان نداریم و جریان گاز برقرار است .
    بارش برفی که از شب گذشته (چهارشنبه شب) در شهرستان لاهیجان آغاز شد صبح امروز با قطع کردن راههای اصلی و فرعی و روستایی مشکلاتی برای شهروندان لاهیجانی ایجاد کرد.
    حدود 60 سانتی متر برف در شهر لاهیجان بر زمین نشسته است که  در عصر پنجشنبه بارش تمام شد .
    شهرستان لاهیجان دارای دو بخش مرکزی و رودبنه ، 186 روستا و 168 هزار نفر جمعیت است که در 40کیلومتری شرق مرکز گیلان رشت واقع شده است.


     منبع: ایرنا | انتشاردهنده: علیرضا پرندوش

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.