شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41365 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • بازگشایی کلیه معابر اصلی و درجه دوم در کمتر از 24 ساعت | بازگشائی کلیه معابر تا 24 ساعت آینده
    15 بهمن 1395 - 21:05
    شناسه : 33305
    0

    شهردار لاهیجان گفت: با تلاش های شبانه روزی ستاد مدیریت بحران شهرداری هم اکنون در کم تر از 24 ساعت پس از پایان بارش برف، تمام  معابر اصلی، و معبرهای درجه دوم شهر بازگشایی شده و تردد در این مسیرها امکانپذیر است. به گزارش «بامردم»، شهردار لاهیجان در گفت و گویی ضمن تشکر مجدد پرسنل […]

    پ
    پ

    آگشته 1 - بازگشایی کلیه معابر اصلی و درجه دوم در کمتر از 24 ساعت | بازگشائی کلیه معابر تا 24 ساعت آینده - آگشته

    شهردار لاهیجان گفت: با تلاش های شبانه روزی ستاد مدیریت بحران شهرداری هم اکنون در کم تر از 24 ساعت پس از پایان بارش برف، تمام  معابر اصلی، و معبرهای درجه دوم شهر بازگشایی شده و تردد در این مسیرها امکانپذیر است.

    به گزارش «بامردم»، شهردار لاهیجان در گفت و گویی ضمن تشکر مجدد پرسنل شهرداری و تیم های مدیریت بحران بابت تلاش های بی وقفه و شبانه روزی برای مدیریت بحران برف اخیر، اظهار کرد: در پی بارش برف و کولاک و برودت هوا کلیه پرسنل شهرداری از همان ابتدا در حالت آماده باش کامل قرار گرفته و با تمام توان و امکانات در نقاط مختلف شهر مشغول خدمت رسانی به مردم هستند.

    سعید آگشته با اشاره به بارش برف 63 سانتی متری در لاهیجان، تصریح کرد: تیم های ستاد مدیریت بحران شهرداری و کلیه پرسنل شهرداری با همکاری سایر ارگان ها و استفاده از ماشین آلات سنگین به صورت مداوم مشغول برف روبی، شن ریزی و… در معابر می باشند.

    وی افزود: هم‌اکنون تمامی معابری که با مشکل برف مواجه شده نیز در حال نمک‌ پاشی و برف‌ روبی است و با تلاش های شبانه روزی ستاد مدیریت بحران شهرداری هم اکنون در کم تر از 24 ساعت پس از پایان بارش برف، تمام  معابر اصلی، و معبرهای درجه دوم شهر بازگشایی شده و تردد در این مسیرها امکانپذیر است.

    آگشته خاطرنشان کرد: کلیه معابر فرعی و کوچه های شهر لاهیجان نیز حداکثر تا 24 ساعت آینده بازگشایی خواهند شد.

    شهردار لاهیجان عنوان کرد: از تمامی شهروندان لاهیجان بابت همکاری در تسریع بازگشایی  معابر و همچنین صبوری در برابر مشکلات به وجود امده پس از بارش شدید برف، کمال تقدیر و تشکر را دارم و یادآور می شوم تمام توان مجموعه مدیریت شهری را برای حل این بحران و رفع مشکلات مردم به کار خواهیم گرفت.

    آگشته خاطرنشان کرد: فرماندار محترم و مسوولین ارگان ها ضمن برگزاری مداوم جلسات ستاد مدیریت بحران و همکاری با مدیریت شهری برای رفع مشکلات، از روز چهارشنبه 13 بهمن 1395 در نقاط مختلف شهر حضور میدانی داشتند و از نقاط مختلف شهرستان بازدید به عمل آوردند و از نزدیک نگرانی ها و مشکلات مردم را لمس و مورد پیگیری قرار دادند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.