×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

امیر جانبازی: مهمترین اولویت های دولت در زمینه کشاورزی تسطیح اراضی و آبیاری تحت فشار می باشد که این امور در سطح شهرستان باید جدی گرفته شود و در اسرع وقت نسبت به تسطیح باقیمانده اراضی اقدام گردد

به گزارش خبرگزاری بامردم؛ فرماندار شهرستان رودسر ضمن عرض تبریک ولادت با سعادت امام محمد باقر (ع) و حلول ماه مبارک رجب گفت : شهرستان رودسر یک منطقه کشاورزی است و ضرورت تشکیل شورای کشاورزی بیش از پیش در این شهرستان احساس می شود.
امیرجانبازی رودسری : از مهمترین کارهای مربوط به کشاورزی مسئله تأمین و هدایت آب زراعی موجود در سطح شهرستان می باشد .
نماینده عالی دولت در شهرستان در ادامه سخنان خود با اشاره به این مسئله که شهرستان رودسر از جمله شهرستانهایی است که آب زراعی آن از سد سفید رود تأمین نمی گردد بر لزوم مدیریت بهینه منابع موجود تأکید نمودند .
وی خاطر نشان کرد : الحمد ا… در بسیاری از موارد در تأمین آب مشکل چندانی نداریم و باید در توزیع آب برای مزارع و باغات دقت بیشتری داشته باشیم .
امیر جانبازی رودسری با تأکید برلزوم شناسایی مناطقی که در سال گذشته مشکل آب داشتند تأمین آب زارعی را از اولویت های شهرستان عنوان و بازسازی و ساخت سردهنه ها و آماده سازی نهرهای آب را از امور مهم در این زمینه عنوان نمودند .
وی در ادامه سخنان خود تصریح کرد : مهمترین اولویت های دولت در زمینه کشاورزی تسطیح اراضی و آبیاری تحت فشار می باشد که این امور در سطح شهرستان باید جدی گرفته شود و در اسرع وقت نسبت به تسطیح باقیمانده اراضی اقدام گردد .
فرماندار رودسر در پایان سخنان خود به پروژه مهم پرورش ماهی در قفس اشاره نمود و افزود : پروژه پرورش ماهی در قفس با توجه به شرایط مساعد شهرستان می تواند با سرمایه گذاری مناسب به اشتغال و اقتصاد منطقه کمک نماید.

446024 44324

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.