شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41365 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • برگه انتقال خود را به تهران نوشته ایم | اگر شما می خواهید مجری اسلام باشید، نباشید بهتر است | دروغ بزرگ می گویند و نام خود را نیز دولت تدبیر و امید گذاشته اند!
    17 بهمن 1395 - 12:24
    شناسه : 33620
    0

      امام جمعه لاهیجان گفت: برخی دروغ بزرگ می گویند و نام خود را نیز دولت تدبیر و امید گذاشته اند افزود: چه امیدی! به مردم راست بگویید لااقل، ۱۰ بار به استاندار زنگ زده ام که گفتند ما تا صبح در خیابان ها هستیم، مردم آب و برق ندارند و مشکلات فراوان دارند و […]

    پ
    پ

     حجت الاسلام احمدعبدالله زاده پاشاکی

    امام جمعه لاهیجان گفت: برخی دروغ بزرگ می گویند و نام خود را نیز دولت تدبیر و امید گذاشته اند افزود: چه امیدی! به مردم راست بگویید لااقل، ۱۰ بار به استاندار زنگ زده ام که گفتند ما تا صبح در خیابان ها هستیم، مردم آب و برق ندارند و مشکلات فراوان دارند و بعد مصاحبه می کنند که تمامی برق های استان گیلان وصل شده است.

    به گزارش «بامردم»، حجت الاسلام احمدعبدالله زاده در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان با بیان اینکه خواسته یا ناخواسته گاهی کار میکنیم تا چهره اسلام را خراب کنیم گفت: اگر من روحانی، اشتباه کنم ارتباطی به دین، اسلام و امام و روحانیت ندارد.

    وی افزود: اگر مرگ را قبول داشته باشیم بسیاری از گناهان را انجام نخواهیم داد و دروغ نمی گوییم و مصاحبه غلط نمی کنیم که همه ی برق استان گیلان وصل است.

    خطیب جمعه لاهیجان با بیان اینکه عده ای دست به دست هم دادند که چهره انقلاب را تخریب کنند و برخی از روسا کاری میکنند که همه چیز را بد جلوه دهند گفت: واقعا جای گله و انتقاد است، حرف در دل زیاد است، برگه انتقال خود را به استان تهران نوشته ایم تا در صورت موافقت از لاهیجان بروم تا پس از این اگر تغییری در امامت جمعه لاهیجان ایجاد شد جای شک و شبهه ای نباشد.

    وی با بیان اینکه برخی دروغ بزرگ می گویند و نام خود را نیز دولت تدبیر و امید گذاشته اند افزود: چه امیدی! به مردم راست بگویید لااقل، ۱۰ بار به استاندار زنگ زده ام که گفتند ما تا صبح در خیابان ها هستیم، مردم آب و برق ندارند و مشکلات فراوان دارند و بعد مصاحبه می کنند که تمامی برق های استان گیلان وصل شده است.

    امام جمعه لاهیجان با بیان اینکه شنیدن این حرف ها برای انسان سخت است گفت: خداوند را شاکریم که سه روز برف نیامد و سه ساعت برف آمد.

    وی با بیان اینکه در جشن پیروزی انقلاب کاری نکنیم که مردم را زده کنیم گفت: اگر شما می خواهید مجری اسلام باشید، نباشید بهتر است، چون این گونه رفتارها مردم را زده می کند.

    حجت الاسلام احمد عبدالله زاده در ادامه با بیان اینکه از دیروز تا امروز ۱۰ بار به استاندار گیلان زنگ زده ام که میخواهم نماز جمعه بروم، فقط کوچه امام جمعه را باز نکنید بلکه همه ی کوچه های شهر را باز کنید افزود: بعد از تماس های بنده لودر آوردند و تا درب خانه ما، {ذره ای بالاتر را هم خیر} را صاف کردند که این برای مردم بدبینی می آورد و این پارتی بازی و تبعیض است.

    امام جمعه لاهیجان با بیان اینکه بعد از این حتما خواهند گفت ادبیات شما تند است گفت: راست گفتن به مردم بهتر از دروغ گفتن است.

    وی با بیان اینکه دقیقا ۲۲ ساعت طول کشید از تهران تا به لاهیجان بیائیم گفت: در استان البرز هم همین برف بود که لودر، کامیون و نمک پاشی پشت سر هم در حال انجام بود و البته از رودبار تا لاهیجان بود که ۱۸ ساعت طول کشید.

    حجت الاسلام عبدالله زاده با بیان اینکه ما از سر دلسوزی می گوئیم و ای کاش مردم به ما بد و بیراه بگویند و به دین چیزی نگویند افزود: دیدن این مشکلات ناراحتی دارد و باید این غصه ها را گفت، اگر نمی خواهید؛ بگویید تا از این شهر برویم.

    وی در ادامه با اشاره به روز پرستار و بهروز که زینب وار به بیماران رسیدگی میکنند افزود: در ساختمان پلاسکو پرستاران، پروانه وار به مجروحین خدماتی رسانی کردند.


     منبع: لاهیجان | انتشاردهنده: علیرضا پرندوش

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.