جمعه, 7 اردیبهشت 1403 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41452 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • فرصت بروز شایستگی های زنان در جامعه فراهم شده است
    19 بهمن 1395 - 9:44
    شناسه : 34149
    0

    رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لاهیجان گفت: این فرصت برای زنان فراهم شده تا نسبت به حقوق خود، حساس شوند و در عرصه های مختلف، شایستگی های خویش را نشان دهند. به گزارش «بامردم»، نگار نادری در ویژه برنامه منزلت زن از دیدگاه قرآن در لاهیجان با اشاره به اهمیت زنان در تعلیم […]

    پ
    پ

    رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لاهیجان گفت: این فرصت برای زنان فراهم شده تا نسبت به حقوق خود، حساس شوند و در عرصه های مختلف، شایستگی های خویش را نشان دهند.

    به گزارش «بامردم»، نگار نادری در ویژه برنامه منزلت زن از دیدگاه قرآن در لاهیجان با اشاره به اهمیت زنان در تعلیم و تربیت و نقش چندگانه آنان افزود: امروزه با تغییر رویکردهای فرهنگی و اجتماعی، توسعه فنآوری و تعاملات بین کشورها و تلاش صاحبنظران فرصت تحصیل برای زنان و همکاری آنان پا به پای مردان در مسئولیت های اجتماعی فراهم شده و نمی توان منکر تاثیرگذاری همزمان زنان در سنگر خانواده و اجتماع بود.
    وی حضور زنان به عنوان نیمی از منابع انسانی در اجتماع را ضروری و حیاتی دانست و خاطرنشان کرد: زنان ایران با بهره مندی از فرهنگ اصیل اسلامی و الگوی کامل زنان مسلمان همچون فاطمه زهرا(س) و حضرت زینب (س) توانستند در دوران بعد از انقلاب، بسیار تاثیرگذار باشند و در هشت سال دفاع مقدس و پیروزی انقلاب، در کنار مردان نقش مکمل داشتند.
    در ادامه این ویژه برنامه با اجرای همخوانی قرآنی توسط چند دختر نوجوان ، نمایش طنز به کارگردانی ساحل احمد دوست و بازیگری حسین کشاورز، جواد آتش دهقان و ساحل احمد دوست در خصوص فرار شاه اجرا شد که مورد توجه حضار قرار گرفت.
    شعر و ترانه خوانی حماسی و انقلابی توسط حسن محمودزاده شاعر و خواننده حماسی از دیگر بخش های این برنامه بود.
    در ادامه به سینا نیکخو، رومینا شکری مقدم، هانی حیدرپور سه نفر از برندگان مسابقه کتابخوانی «دوست من کتاب» لوح تقدیر و جوایزی اهداء شد.
    در بخش دیگری از برنامه به مناسبت روز پرستار از فریده قدرتی همسر جانباز 70درصد سید رضا پژمان نیز قدردانی شد.
    همچنین ویژه برنامه عصری با شعر انقلاب به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر با مشارکت انجمن ادبی حزین لاهیجی در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان برگزار شد.
    در این ویژه برنامه ، جمعی از هنرمندان و شاعران از شهرهای مختلف از جمله رشت، لنگرود، آستانه اشرفیه، رودسر و لاهیجان به شعر خوانی با موضوع انقلاب پرداختند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.